Manapság már minden információ a fogyasztók kezében van – a megfelelő döntés meghozatala előtt alaposan utána is járnak minden információnak!
Függetlenül a megvásárolandó terméktől, a vásárlók egész biztosan a Google-höz fordulnak segítségért. Az olyan egyszerű keresés, mint például a “legjobb esernyő” is jelentősen növekedett az elmúlt években, mind a Google mind a Youtube felületén.
Nem véletlen tehát, hogy a Google igyekszik ezt megfelelően lekövetni, és segíteni a növekvő igények kielégítését.
Érj el Google-ben kereső felhasználókat a Youtube-on!
Hamarosan lehetőségünk nyílik olyanok elérésére Youtube-on, akik Google keresést végeztek. Például egy légitársaság olyan embereket érhet el a YouTube-on, akik nemrég a Google webhelyén a “Hawaii járatokra” kerestek. A videó meggyőző erejével így a még bizonytalan vásárlók meggyőzése sokkal egyszerűbbé válik.
Ehhez pedig kezdésként mindössze annyi szükséges, hogy videokampány kulcsszólistáját létrehozzuk az új Adwords-ben.
Például az online befektetési társaság, a Betterment úgy használja ezt a lehetőséget, hogy akik nemrég keresettek pénzügyi kulcsszavakat a Google-on, azokat célozzák. A márka ezzel a lépéssel jelentősen növelte a megtérülést és a megtekintést is az előző youtube kampányukhoz viszonyítva. A legjobb eredmény elérése érdekében cél CPA ajánlattételi stratégiát használ a Google.
További Adwords újdonságok, amik nem csak időt takarítanak meg, de jobb teljesítményt is eredményeznek
Az új fejlesztések (mint a korábban is említett) már csak az új adwords felületen érhetőek el. Onnan érhető el továbbá például a jegyzetek vagy az ajánlások is, melyekről korábban már részletesebben írtunk.
Cikkünk a Google blogján megjelent írása alapján készül.