Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google és a YouTube együttes erejének kihasználása AdWords-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.03.22.

Manapság már minden információ a fogyasztók kezében van – a megfelelő döntés meghozatala előtt alaposan utána is járnak minden információnak!

Függetlenül a megvásárolandó terméktől, a vásárlók egész biztosan a Google-höz fordulnak segítségért. Az olyan egyszerű keresés, mint például a “legjobb esernyő” is jelentősen növekedett az elmúlt években, mind a Google mind a Youtube felületén.

Nem véletlen tehát, hogy a Google igyekszik ezt megfelelően lekövetni, és segíteni a növekvő igények kielégítését.

Érj el Google-ben kereső felhasználókat a Youtube-on!

Hamarosan lehetőségünk nyílik olyanok elérésére Youtube-on, akik Google keresést végeztek. Például egy légitársaság olyan embereket érhet el a YouTube-on, akik nemrég a Google webhelyén a “Hawaii járatokra” kerestek. A videó meggyőző erejével így a még bizonytalan vásárlók meggyőzése sokkal egyszerűbbé válik.

adwords-youtube

Ehhez pedig kezdésként mindössze annyi szükséges, hogy videokampány kulcsszólistáját létrehozzuk az új Adwords-ben.

Például az online befektetési társaság, a Betterment úgy használja ezt a lehetőséget, hogy akik nemrég keresettek pénzügyi kulcsszavakat a Google-on, azokat célozzák. A márka ezzel a lépéssel jelentősen növelte a megtérülést és a megtekintést is az előző youtube kampányukhoz viszonyítva. A legjobb eredmény elérése érdekében cél CPA ajánlattételi stratégiát használ a Google.

További Adwords újdonságok, amik nem csak időt takarítanak meg, de jobb teljesítményt is eredményeznek

Az új fejlesztések (mint a korábban is említett) már csak az új adwords felületen érhetőek el. Onnan érhető el továbbá például a jegyzetek vagy az ajánlások is, melyekről korábban már részletesebben írtunk.

 

Cikkünk a Google blogján megjelent írása alapján készül.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

A klímapiac átalakulása és a marketing új szerepe – KLIKKTALK podcast a Cool4u szakértőivel – 7. epizód

A klímapiac az elmúlt években gyökeresen megváltozott: a légkondi már nem luxus, hanem alapvető igény. A változás motorja nemcsak a technológia, hanem a tudatos, edukatív marketing is, amely új szintre emelte a vásárlókkal való kommunikációt.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet