Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Youtube hirdetési egységek a jobb élményért

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.07.07.

A felhasználói tapasztalatok kutatásából tudjuk, hogy a nézőknek fontos a hirdetések szüneteinek gyakorisága a YouTube-on, különösen akkor, ha hosszabb ideig nézik a videókat felületen.

Azt is tudjuk, hogy minél ritkábban szakítják meg őket, annál valószínűbb, hogy továbbra is nézik kedvenc tartalmaikat és hirdetéseiket. Talán ez nem meglepő statisztika, ugyanakkor mégis fejlesztési irányt mutat a Youtube számára.

Ezért vezették be az adpodokat – ahol két hirdetés került egymás után elhelyezése . A hirdetési egységeket általában azoknak a nézőknek szolgálják ki, akik hosszabb formai tartalmat néznek, hogy ezzel is csökkentsék a nézési élmény megszakításait. Amikor 2018-ban elindították ezeket, úgy találták, hogy azok a felhasználók, akik több hirdetéssel találkoztak egy hirdetésszünetben, akár 40% -kal kevesebb megszakítást hajtottak végre azokkal szemben, akik egyszerre kevesebb hirdetést láttak, de azt gyakrabban.

Hamarosan hirdetések sora jogosult lesz kiszolgálni nem átugorható beágyazott hirdetések mellett átugorható videóba ágyazott hirdetéseket is.

Ezzel a frissítéssel minimalizálják a nézői élmény megszakításait úgy, hogy ezzel egyidejűleg segítik a hirdetőket kapcsolatba lépni a legfontosabb közönségükkel.

További információ itt

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet