Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Youtube hirdetési egységek a jobb élményért

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.07.07.

A felhasználói tapasztalatok kutatásából tudjuk, hogy a nézőknek fontos a hirdetések szüneteinek gyakorisága a YouTube-on, különösen akkor, ha hosszabb ideig nézik a videókat felületen.

Azt is tudjuk, hogy minél ritkábban szakítják meg őket, annál valószínűbb, hogy továbbra is nézik kedvenc tartalmaikat és hirdetéseiket. Talán ez nem meglepő statisztika, ugyanakkor mégis fejlesztési irányt mutat a Youtube számára.

Ezért vezették be az adpodokat – ahol két hirdetés került egymás után elhelyezése . A hirdetési egységeket általában azoknak a nézőknek szolgálják ki, akik hosszabb formai tartalmat néznek, hogy ezzel is csökkentsék a nézési élmény megszakításait. Amikor 2018-ban elindították ezeket, úgy találták, hogy azok a felhasználók, akik több hirdetéssel találkoztak egy hirdetésszünetben, akár 40% -kal kevesebb megszakítást hajtottak végre azokkal szemben, akik egyszerre kevesebb hirdetést láttak, de azt gyakrabban.

Hamarosan hirdetések sora jogosult lesz kiszolgálni nem átugorható beágyazott hirdetések mellett átugorható videóba ágyazott hirdetéseket is.

Ezzel a frissítéssel minimalizálják a nézői élmény megszakításait úgy, hogy ezzel egyidejűleg segítik a hirdetőket kapcsolatba lépni a legfontosabb közönségükkel.

További információ itt

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet