Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Whats App Ads

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.06.24.

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.

Az üzenetek érintetlenek maradnak (legalábbis egyelőre). Ugyanakkor ez az első valódi lépés a WhatsApp széleskörű monetizációja felé.

Mi fog változni:

  • Hirdetések jelennek meg az Állapot-frissítéseknél a megszokott frissítések mellett.
  • Tesztelik a csatornapromóciókat és fizetős előfizetéseket is
  • A célzás lehetőségek: ország, nyelv, követett csatornák, hirdetés-interakciók.

Mi marad változatlan:

  • Nincs hirdetés az személyes vagy  csoportos beszélgetésekben.
  • A célzáshoz nem használják fel a telefonszámot vagy az üzenettartalmakat.
  • Nincs cross‑app adatmegosztás a Meta meglévő adatbázisán kívül.

A Meta nagyon óvatosan alakítja át a WhatsAppot egy hagyományosabb hirdetési platformmá. Hirdetők számára ez egy érdekes új felület lehet, különösen azokban a piacokon, ahol a WhatsApp uralja a figyelmet, de még nem kínál valódi teljesítmény-alapú hirdetési lehetőségeket.

Forrás: https://blog.whatsapp.com/helping-you-find-more-channels-and-businesses-on-whatsapp

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet