Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Viszlát Google My Business! Helló Google Business!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.15.

A Google ismét megváltoztatta a Google Cégem szolgáltatása nevét. Mostantól Google Business néven érhetjük el.

Indulásakor még Google Local Business Center néven szerepelt, majd 2010-ben átkeresztelték Google Places-re, amit 2012-ben a Google+ Local követett. A Google My Business nevet 2014-ben kapta, amit 2021-ben ezúton lecseréltek Google Business-re. Tudtátok követni? 🙂

Nem csak a neve változik a szolgáltatásnak, de néhány újdonság is érkezik az átkereszteléssel együtt. Azok, akik egy üzletet kezelnek a fiókjukban, azok mostantól nem kell, hogy belépjenek a GMB felületére, hanem a Google Keresőből vagy a Google Térképből is szerkeszteni tudják az üzlet profilját.

Azok, akik több üzletet is kezelnek a fiókjukban (például üzletláncok), ők továbbra is használhatják a Google Business Profile felületét.

Ez azt is jelenti, hogy egy listing igénylése és hitelesítése is elvégezhető lesz a Google Keresőben – nem lesz szükséges a Google Business Profil használata.

Az alábbi gif-en látható, hogy lehet majd a Google Keresőből szerkeszteni a cég profilját:

Ezzel párhuzamosan a Google meg fogja szüntetni a Google My Business mobil applikációt.

Mindezek mellett (most már hivatalosan is) az üzenetek közt elérhetők lesznek a hívás előzmények, és a felhasználók látni fogják, ha az adott cég elolvasta az üzenetüket.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet