Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A vírus alatt tovább erősödik a DuckDuckGo

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.05.08.

A vírus számos területen nyomot hagy. Nincs ez másként a keresők piacán sem, ahol egyértelműen látszik, hogyan változott a felhasználói viselkedés az utóbbi hónapokban.

A Merkle 2020 Q1-es jelentéséből számos érdekességre fény derül, ami a keresőmarketing szakemberei számára mindenképpen figyelemreméltó.

Az egyik legérdekesebb statisztikai adat a jelentésben a keresők organikus haasználatának alakulása.

A Google-nél egyértelműen csökkent a felhasználói keresések száma az előző évi adatokhoz képest. 13%-kal alacsonyabb a keresőhasználat, mobilon pedig ez még inkább, 16%-kal csökkent.

keresok-organikus

A Yahoo és a Bing még nagyobb vesztesei a vírusnak, a Yahoo mobil keresései például 38%-kal csökkentek.

Nem mindenki számára kedvezőtlen azonban az aktuális helyzet. A DuckDuckGo tovább emelkedett, 38%-kal, valamint mobilon 35%-kal növekedett az organikus keresések látogatói száma.

Érdemes elolvasni korácci cikkünket, amiben részletesen segítünk kiaknázni ebben a keresőben rejlő lehetőségeket. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet