Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Vásárolj a Facebook-on!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.28.

Alex Kantrowitz, a BuzzFeed senior tech riportere tette közzé a hírt, miszerint az oldalon történő vásárlás bevezetését fontolgatja a Facebook.

Facebook Shopping

Egyelőre még csak elképzelésekkel és egy látványtervvel állt elő a közösségi platform, de a vásárlás folyamatáról így is sikerült megtudnunk néhány lényeges információt. A cégek, márkák voltaképpen egy mini webshopot nyithatnak Facebook oldalukon, ami végre nem csupán egy kirakatként funkcionálna, hanem lehetővé tenné a vásárlást is. A Facebook oldal nyitó felületén találkozhatunk majd voltaképp egy galeriával, ami az adott márka termékeit vonultatja fel. A kiválasztott termékre rákattintva már láthatjuk is az árat, és a méret/szín kiválasztása után meg is rendelhetjük a nekünk tetsző holmikat.

A jelenleg tesztelés alatt álló új funkciónak talán a hirdetők örülhetnek a legjobban, a Facebook hirdetési rendszere ugyanis ezzel a kiegészítéssel egy hihetetlenül erős és hatékony gépezetté válhat. Ha a Facebook a korábbi szokásaiktól eltérően úgy dönt, hogy a rendszerén keresztül végrehajtott vásárlásokból lecsippent egy kisebb részesedést, a közösségi oldalnak is bőven lesz miért örülnie.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet