Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Változnak az alapvető webes vitals-mutatók határértékei a Google Search Console-ban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.02.26.

A felhasználói élményt mérhetővé tevő mérőszámok mindegyike 3-3 kategóriába tartozhat: gyenge, javításra szorul, jó. Ezen kategóriákhoz határértékek is tartoznak, amelyeket a Google eddig a “kisebb mint” szabállyal definiált. Például: a CLS “jó”, ha kisebb mint 0.1 (vagyis a 0.1 még “javításra szorul”, a 0.09 már “jó”).

2021. február 17-től kissé változik a határértékek meghatározása, ugyanis a “kisebb mint” szabály helyett a “kisebb vagy egyenlő” szabály kerül alkalmazásra. Vagyis a fenti példánál maradva a CLS akkor is “jó”-nak számít mostantól, ha 0.1 az értéke.

Az új határértékekről alább látható egy összefoglaló táblázat:

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet