Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Változik a Meta Boltok funkció

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.08.10.

2023. április 27-én a Meta bejelentést tett bizonyos változásokról, amelyek a „Boltok” funkciót érintik, mely 2023. augusztus 10-től változik.

Mi változik?

A vállalkozások a továbbiakban csak akkor üzemeltethetnek boltot a Facebook-oldalukon vagy az Instagram-fiókjukban, ha a bolthoz az Egyesült Államokban engedélyezve van a facebookos vagy az instagramos fizetés.

Mit befolyásol?

Az EGT területén, az Egyesült Királyságban vagy Svájcban tartózkodók számára a „Boltok” funkció úgy alakul át, hogy jobban elősegítse a termékek felfedezését a termékadatlapokon, az organikus bejegyzésekben alkalmazott termékmegjelölésen és a termékmegjelölést tartalmazó hirdetéseken keresztül, továbbá ösztönözze a konverziót a vállalkozás webhelyén. Az egyes funkciók (pl. kirakat, kívánságlista, kollekciók) a továbbiakban nem lesznek elérhetők az ezeken a piacokon boltot üzemeltetők számára.

Forrás: https://www.facebook.com/business/help/623552069600842 és https://www.facebook.com/business/help/953630345801994 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet