Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Változás a mobileszközök célzásában és kizárásában

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.08.06.

A Google bejelentette, hogy szeptembertől leegyszerűsíti a célzást és kizárásvezérlést a GDN-en megjelenő mobilhirdetések esetében. 

A változtatás célja az, hogy megkönnyítse az egyre nagyobb számú mobilos felhasználó elérését, ugyanis egyértelműen látszik majd’ minden szektorban, hogy egyértelműen növekszik a mobil készülékről netezők száma. A módosításokkal pedig jelentős növekedés várható mind a mobilalkalmazások minden a mobilwebes forgalom tekintetében.

google-celzas

Néhány komoly változás történik tehát:

  • Megszűnik az adsenseformobileapps.com elhelyezéskizárás. Jelenleg még ezzel a kizárással van lehetőségünk megadni azt, hogy hirdetésünk ne jelenjen meg applikációkban. Ezentúl az eszközbeállításoknál kezelhetjük, hogy mely csatornákon jelenjen meg a hirdetésünk.
  • Megszűnik a G-mob nem közbeiktatott mobilalkalmazás. Így az ebbe a kategóriába tartozó alkalmazások forgalma is meg fog jelenni.
  • Egyszerűsített eszközcélzás lesz, mellyel három eszköztípus lesz csupán: számítógép, mobil és táblagép. Nem lesznek tovább például mobilalkalmazások, közbeiktatott hirdetések, mindössze ezt a három típust lesz lehetőségünk célozni.

Bár szeptembertől lesz a változás, akár már előre is válthatunk. Ehhez érdemes a Google témában írt segítségét igénybe venni.

A változást nem fogadták kitörő örömmel az Adwords felhasználói. Te hogyan vélekedsz róla?

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet