A Google bejelentette, hogy szeptembertől leegyszerűsíti a célzást és kizárásvezérlést a GDN-en megjelenő mobilhirdetések esetében.
A változtatás célja az, hogy megkönnyítse az egyre nagyobb számú mobilos felhasználó elérését, ugyanis egyértelműen látszik majd’ minden szektorban, hogy egyértelműen növekszik a mobil készülékről netezők száma. A módosításokkal pedig jelentős növekedés várható mind a mobilalkalmazások minden a mobilwebes forgalom tekintetében.
Néhány komoly változás történik tehát:
- Megszűnik az adsenseformobileapps.com elhelyezéskizárás. Jelenleg még ezzel a kizárással van lehetőségünk megadni azt, hogy hirdetésünk ne jelenjen meg applikációkban. Ezentúl az eszközbeállításoknál kezelhetjük, hogy mely csatornákon jelenjen meg a hirdetésünk.
- Megszűnik a G-mob nem közbeiktatott mobilalkalmazás. Így az ebbe a kategóriába tartozó alkalmazások forgalma is meg fog jelenni.
- Egyszerűsített eszközcélzás lesz, mellyel három eszköztípus lesz csupán: számítógép, mobil és táblagép. Nem lesznek tovább például mobilalkalmazások, közbeiktatott hirdetések, mindössze ezt a három típust lesz lehetőségünk célozni.
Bár szeptembertől lesz a változás, akár már előre is válthatunk. Ehhez érdemes a Google témában írt segítségét igénybe venni.
A változást nem fogadták kitörő örömmel az Adwords felhasználói. Te hogyan vélekedsz róla?