Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Változás a mobileszközök célzásában és kizárásában

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.08.06.

A Google bejelentette, hogy szeptembertől leegyszerűsíti a célzást és kizárásvezérlést a GDN-en megjelenő mobilhirdetések esetében. 

A változtatás célja az, hogy megkönnyítse az egyre nagyobb számú mobilos felhasználó elérését, ugyanis egyértelműen látszik majd’ minden szektorban, hogy egyértelműen növekszik a mobil készülékről netezők száma. A módosításokkal pedig jelentős növekedés várható mind a mobilalkalmazások minden a mobilwebes forgalom tekintetében.

google-celzas

Néhány komoly változás történik tehát:

  • Megszűnik az adsenseformobileapps.com elhelyezéskizárás. Jelenleg még ezzel a kizárással van lehetőségünk megadni azt, hogy hirdetésünk ne jelenjen meg applikációkban. Ezentúl az eszközbeállításoknál kezelhetjük, hogy mely csatornákon jelenjen meg a hirdetésünk.
  • Megszűnik a G-mob nem közbeiktatott mobilalkalmazás. Így az ebbe a kategóriába tartozó alkalmazások forgalma is meg fog jelenni.
  • Egyszerűsített eszközcélzás lesz, mellyel három eszköztípus lesz csupán: számítógép, mobil és táblagép. Nem lesznek tovább például mobilalkalmazások, közbeiktatott hirdetések, mindössze ezt a három típust lesz lehetőségünk célozni.

Bár szeptembertől lesz a változás, akár már előre is válthatunk. Ehhez érdemes a Google témában írt segítségét igénybe venni.

A változást nem fogadták kitörő örömmel az Adwords felhasználói. Te hogyan vélekedsz róla?

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet