Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Változás az Intelligens ajánlattétel szerveződésében

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.04.29.

Az Intelligens ajánlattétel négy automatikus ajánlattételi stratégia gyűjteményét jelenti, amely segít elérni a konverziók számára és értékére vonatkozó célokat. Mivel sok olyan visszajelzés érkezett, mely szerint nem elég világos, melyik stratégia a legmegfelelőbb egy adott vállalkozás számára, a Google a keresési kampányok esetén megváltoztatta ezek szerveződését, hogy egyszerűbbé tegye a választást.

Innentől fogva a cél-CPA és a cél-ROAS össze lesz kötve a Konverziók maximalizálása illetve Konverziós érték maximalizálása stratégiákkal. Ez a következőt jelenti:

  • A Konverziók maximalizálásának lesz egy opcionális cél-CPA beállítása
  • A Konverziós érték maximalizálásának lesz egy opcionális cél-ROAS beállítása

Továbbra is használhatóak lesznek a cél-CPA és a cél-ROAS ajánlattételi stratégiák, és a változások nem fogják érinteni a viselkedésüket. Az opcionális cél-CPA és a cél-ROAS beállítása ugyanúgy fogja a teljesítményt optimalizálni, ahogy ezek most is működnek. Az új mezők a következő hónapokban fognak megjelenni a kampánybeállításoknál.

A változásokig továbbra is lehet cél-CPA és a cél-ROAS ajánlattételi stratégiákat alkalmazni, de később már csak az új opciók lesznek elérhetők. Minden fiók előzetes értesítést fog kapni, mielőtt átállnának a beállítások az új mezőkre.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet