Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Változás az Intelligens ajánlattétel szerveződésében

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.04.29.

Az Intelligens ajánlattétel négy automatikus ajánlattételi stratégia gyűjteményét jelenti, amely segít elérni a konverziók számára és értékére vonatkozó célokat. Mivel sok olyan visszajelzés érkezett, mely szerint nem elég világos, melyik stratégia a legmegfelelőbb egy adott vállalkozás számára, a Google a keresési kampányok esetén megváltoztatta ezek szerveződését, hogy egyszerűbbé tegye a választást.

Innentől fogva a cél-CPA és a cél-ROAS össze lesz kötve a Konverziók maximalizálása illetve Konverziós érték maximalizálása stratégiákkal. Ez a következőt jelenti:

  • A Konverziók maximalizálásának lesz egy opcionális cél-CPA beállítása
  • A Konverziós érték maximalizálásának lesz egy opcionális cél-ROAS beállítása

Továbbra is használhatóak lesznek a cél-CPA és a cél-ROAS ajánlattételi stratégiák, és a változások nem fogják érinteni a viselkedésüket. Az opcionális cél-CPA és a cél-ROAS beállítása ugyanúgy fogja a teljesítményt optimalizálni, ahogy ezek most is működnek. Az új mezők a következő hónapokban fognak megjelenni a kampánybeállításoknál.

A változásokig továbbra is lehet cél-CPA és a cél-ROAS ajánlattételi stratégiákat alkalmazni, de később már csak az új opciók lesznek elérhetők. Minden fiók előzetes értesítést fog kapni, mielőtt átállnának a beállítások az új mezőkre.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet