Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Útban az ETA és a DSA teljes kivezetése felé

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.04.25.

A Google Azt javasolja, hogy a hirdetők 2024 május 31-ig minden meglévő ETA és DSA hirdetést módosítsanak reszponzív keresési hirdetésekre, mert május 31 után már semmilyen módosítás nem lehetséges.

A már évek óta arra Google arra törekszik, hogy a reszponzív keresési hirdetéseket (RSA) helyezze előtérbe. Ha eddig nem tetted, ideje átállnod, illetve a korábbi típusú hirdetéseidet leállítanod.

Tipp: adj lehetőséget a reszponzív. hirdetéseknek beindulni a korábbi, pl. ETA hirdetéseid leállítása előtt.

Forrás és útmutató:

https://www.searchenginejournal.com/google-ads-to-retire-customizers-for-text-ads/513930/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet