Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Újratervezett Facebook Pages, 5 új szolgáltatással

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.01.13.

Az átalakított Facebook Pages új megjelenést, valamint öt új funkciót kínál a vállalkozások és a marketingszakemberek számára. A Facebook célja ezzel, hogy egyszerűbbé tegye a közéleti személyiségek és alkotók számára a közösségépítést, és az üzleti célok elérését. 

A Facebook új oldalelrendezésének legjelentősebb változása az, hogy az oldalkövetőkre helyezik a hangsúlyt az oldalkedvelők helyett. A felhasználók már nem a lájkolók, hanem a követők számát látják majd.

Mi az 5 új szolgáltatás röviden:

  • Dedikált hírcsatorna beszélgetések felfedezéséhez és csatlakozáshoz, a trendek követéséhez, a rajongókkal való kapcsolattartáshoz.
  • Könnyű navigáció a személyes profil és a kezelt oldal(ak) között.
  • Továbbfejlesztett oldalkezelő eszközök, amelyek teljes vagy részleges hozzáférést biztosítanak.
  • Frissített Page Insights, gyakorlatias elemzési adatokkal és relevánsabb értesítésekkel.
  • Biztonsági és integritási szolgáltatások a spam tartalom és a nem engedélyezett tevékenységek felderítéséhez.

Dedikált hírcsatorna

Az oldalkezelők most először láthatnak majd egy olyan hírfolyamot, amely elkülönül a személyes hírfolyamuktól. Ezt a hírfolyamot mindenki látni fogja, aki az adott oldalhoz teljeskörű hozzáféréssel rendelkezik.

A rendszer az oldalad számára új kapcsolatokat fog javasolni, például más közéleti személyiségeket, csoportokat. A felkapott tartalomra vonatkozó javaslatok pedig a Hírfolyamban is megjelennek.

Annak érdekében, hogy az oldal beszélgetései a szélesebb közönség számára láthatóbbak legyenek, és gyakrabban kerüljenek fel a követőik hírfolyamába, a közéleti személyiségek megjegyzései a megjegyzés szakasz tetejére kerülnek. 

Könnyű navigáció

A Facebook megkönnyíti az adminisztrátorok számára, hogy a személyes profiljuk és kezelt Oldal(ai)k között navigáljanak.

Ez a funkció mobilon a fő navigációs sáv bal alsó sarkában található háromsoros ikon megérintésével érhető el.

A képernyő tetején láthatod személyes profilol és az oldalad. Koppints az egyikre vagy a másikra a váltáshoz.

Továbbfejlesztett oldalkezelő eszközök

A Facebook feladatalapú hozzáféréseket vezet be. Az adminisztrátorok különböző szintű hozzáférést rendelhetnek hozzá az olyan feladatok kezeléséhez, mint a Statisztika, a Hirdetések, a Tartalom, valamint a Közösségi tevékenységek és üzenetek.

Biztonsági és integritási jellemzők

A Facebook javítja azon képességét, hogy észlelje a platformon nem engedélyezett tevékenységeket, beleértve a gyűlöletbeszédet, az erőszakos, szexuális vagy spam jellegű tartalmakat és a személyi adatot.

Ezen erőfeszítések részeként a Facebook láthatóbbá teszi a kék igazolt jelvényeket, ami megkönnyíti a felhasználók számára a hiteles oldalakról és profilokról származó bejegyzések és megjegyzések azonosítását.

Figyelem, az új oldalkezelő felület még nem minden oldal számára érhető el!

További információért keresd fel a Súgót .

Cikkünk forrása: https://www.searchenginejournal.com/facebook-pages-redesigned-5-new-features-added/391873/#close

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet