Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Újra felröppent a hír, hogy az Apple önálló webes keresőmotort fog indítani

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.10.

Robert Scoble,  AR evangelista úgy véli, hogy az Apple egy új, a Google-éhez hasonló, felhasználó-központú webes keresőmotort mutat majd be, de ezzel még 2023 januárjáig várni fog.

Van rá precedens, hogy az Apple lecserél egy Google-szolgáltatást. Pontosan ezt tette a Google Maps elhagyásával a saját Apple Maps javára, bár ez nem indult jól.

Ráadásul az Apple-nek már van keresőmotorja, amely a Siri és a Spotlight szolgáltatásait működteti. Így nem tűnik túlzásnak, hogy az Apple ezt egy teljes Google-stílusú általános keresőszolgáltatássá bővítse.

Amennyiben az Apple elindítja ezt az általános keresőmotort a felhasználók számára, valószínűleg rengeteg pénzt veszít majd. Korábban ugyanis arról számoltak be, hogy a Google várhatóan 15 milliárd dollárt fizet az Apple-nek 2021 folyamán azért, hogy továbbra is az iOS alapértelmezett keresőmotorja maradhasson. Ha ez az egy üzlet igaz, akkor ez az egy üzlet az Apple 2020-as éves nyereségének 15-20%-ának felel meg.

Akkoriban sokan  azt feltételezték, hogy a Google azért fizeti ezt az összeget, hogy ne veszítse el az alapértelmezett keresőmotor státuszát a Microsoft Binggel szemben.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet