Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Újra felröppent a hír, hogy az Apple önálló webes keresőmotort fog indítani

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.10.

Robert Scoble,  AR evangelista úgy véli, hogy az Apple egy új, a Google-éhez hasonló, felhasználó-központú webes keresőmotort mutat majd be, de ezzel még 2023 januárjáig várni fog.

Van rá precedens, hogy az Apple lecserél egy Google-szolgáltatást. Pontosan ezt tette a Google Maps elhagyásával a saját Apple Maps javára, bár ez nem indult jól.

Ráadásul az Apple-nek már van keresőmotorja, amely a Siri és a Spotlight szolgáltatásait működteti. Így nem tűnik túlzásnak, hogy az Apple ezt egy teljes Google-stílusú általános keresőszolgáltatássá bővítse.

Amennyiben az Apple elindítja ezt az általános keresőmotort a felhasználók számára, valószínűleg rengeteg pénzt veszít majd. Korábban ugyanis arról számoltak be, hogy a Google várhatóan 15 milliárd dollárt fizet az Apple-nek 2021 folyamán azért, hogy továbbra is az iOS alapértelmezett keresőmotorja maradhasson. Ha ez az egy üzlet igaz, akkor ez az egy üzlet az Apple 2020-as éves nyereségének 15-20%-ának felel meg.

Akkoriban sokan  azt feltételezték, hogy a Google azért fizeti ezt az összeget, hogy ne veszítse el az alapértelmezett keresőmotor státuszát a Microsoft Binggel szemben.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet