Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Újítások az Instagram Direct Message-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.10.09.

Az üzenetküldés hosszú utat tett meg, mióta először megjelent az Instagramon. Láthatjuk, hogyan fejlődjön az üzenetküldés, ahogy növekszik folyamatosan a felhasználók száma. Csak a Facebook alkalmazáscsaládján az emberek naponta több mint 100 milliárd üzenetet küldenek barátainak és családtagjaiknak.

Manapság a videohívásokra támaszkodunk, hogy barátainkkal beszélgessünk, mémeket és GIF-eket küldünk, hogy közöljük, mit gondolunk valójában (amit nem mindig tudunk kifejezni szövegben), és vicces fotókat és hangjegyzeteket osztunk meg, hogy kapcsolatban maradhassunk.

Lássuk a mostanában történt változásokat

Kommunikáció az alkalmazások között: zökkenőmentesen kapcsolatba léphetünk barátainkkal és családtagjainkkal az Instagram és a Messenger szolgáltatásban, bármelyik alkalmazás segítségével üzeneteket küldhetünk és csatlakozhatunk videohívásokhoz.

Nézd együtt (Watch Together): Élvezd a videohívás közben a videókat a Facebook Watch-on, az IGTV-n, az Instagram Reelsen (hamarosan!), Tévéműsorokat, filmeket és így tovább.

Eltűnési mód (Vanish Mode): Válaszhatunk egy olyan módot, ahol a látott üzenetek eltűnnek, miután meglátták őket, vagy amikor bezártuk a csevegést.

Szelfi matricák (Selfie stickers): Létrehozhatunk  egy bumeráng matrica-sorozatot a szelfivel a beszélgetéshez.

Csevegési színek (Chat Colors): személyre szabhatjuk beszélgetéseinket szórakoztató színátmenetekkel.

Egyéni hangulatjel-reakciók (Custom emoji reactions): Létrehozhatunk  egy parancsikont a kedvenc hangulatjeleinkből, hogy gyorsan reagáljunk ismerőseink üzeneteire.

Továbbítás (Forwarding): Könnyedén oszthatunk meg nagyszerű tartalmat akár öt barátunkkal vagy csoportunkkal

Válaszok (Replies): Válaszolhatunk közvetlenül a csevegés egy adott üzenetére, és folytathatjuk a beszélgetést.

Animált üzenet effektusok: Tehetünk most már vizuális hangulatot üzenetünkhöz  animált küldési effektusokkal.

Üzenetvezérlők (Message Controls): Eldönthetjük, ki üzenhet közvetlenül, és ki egyáltalán nem.

Továbbfejlesztett jelentéskészítés és blokkoló frissítések (Enhanced Reporting and Blocking Updates):  Most az egyedi üzenetek mellett teljes beszélgetéseket is jelenthetünk az Instagramon, és proaktív blokkolási javaslatokat kaphatunk az Instagram és a Messenger szolgáltatásban, amikor fiókjainkat felveszi az új Fiókközpontba.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet