Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Újítás az instagramon: időzítsd posztjaidat!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.02.08.

Mostanra kevesebb jelentőséggel bír az instagram posztjaink időzítése, hiszen már nem ez a sorrendiség alapja a hírfolyamunkban, ugyanakkor továbbra is fontos maradt az ideális időpont megtalálása. Miért van ennek jelentősége mégis?

Tegyük fel, hogy a követőid 10%-a aktív csupán kedd 15 órakor. Ha ebben az időpontban teszel közzé egy szuper gif-et a legújabb termékedről, akkor jóval kevesebb interakció (like és share) fog érkezni az egyébként minőségi posztodra. Ennek oka, hogy kevesen használják ilyenkor az instagramot a követőid közül. Az algoritmus azonban úgy értékeli ezt, hogy az adott tartalom nem olyan értékes, mint az átlagos posztjaid, ezért kevesebb megjelenést tudhat magáénak.

instagram-idozites

Éppen ezért fontos, hogy meghatározd, mikor aktívak a követőid. Ehhez két eszköz is segítségedre lehet: az Iconosquare és a Squarelovin.

Ha megvan az ideális időpont, az nem jelenti azt ezentúl, hogy pontban akkor tettre késznek is kell lenned, az Instagram ugyanis lehetővé teszi már a posztok időzítését. Ha például a Hootsuite-hoz hasonló applikációt használsz, lehetőséged van a posztjaidat elkészíteni előre és időzíteni annak megjelenését.

Az időzítés nem érhető el tehát közvetlen az instagram applikációjában, valamint nem használható hirdetésekhez sem, azonban mégis nagy segítségünkre lesz a jövőben!

Cikkünk a hubspot híre alapján készült.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet