Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Újítás az Instagram influencer marketingjében

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.13.

Az Instagram egy új hirdetési eszközön dolgozik, aminek a lényege, hogy a márkák könnyebben hirdethetik magukat az influencereken keresztül.

A Branded contant ads annyira új, hogy magyar elnevezése még nincs.

Működési elve szerint a márkák, akik meg vannak jelölve egy-egy influencer által posztolt képen lehetőséget kapnak az adott tartalom meghirdetésére.

instagram-influencer

Az eddigiekben ugyanis a márka csak úgy juthatott el az együttműködéssel a célcsoportjához, hogy az adott influencer jelöli a képen, hogy szponzorált tartalom, és az ő követői szembesülnek így a márkával, amit népszerűsít.

A márkának tehát eddig nem volt lehetősége a róla szóló tartalmát mások számára is megjeleníteni, csupán az adott influencer követői láthatták azt. Az pedig egy ideje köztudott, hogy az Instagram algoritmusa is folyamatosan változik, és a nem túl aktív követőkhöz bizony nem feltétlenül jutnak el a követett személy tartalmai. Így azonban a márka a lehető legtöbbet ki tudja hozni az együttműködésekből és a rá fordított költségből.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet