Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Újdonságok a Facebook világából

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.11.25.

Az utóbbi időben több újdonsággal is előrukkolt a social óriás, melyek főként a hirdetéseket és a Hirdetéskezelőt érintik. Lássuk, mik ezek.

Új navigációs keret kerül kialakításra a hirdetéskezelőben. Gyakorlatilag ez egy megváltozott elrendezést jelent, mely a rendszer ígérete szerint letisztultabb felületként lesz tetten érhető. Ebből az újításból is látszik, hogy a Facebook egyértelműen ösztönzi a hirdetőket a minél több hirdetés feladására.

facebook-hirdetesek

4 új funkció is megjelent a hirdetések elhelyezés szerinti testreszabásánál. (Jelenleg fejlesztés alatt áll.)

  1. Vegyes formátumok: kép és videó formátumok vegyes elhelyezése.
  2. Meglévő bejegyzések testreszabásának lehetősége: elhelyezésekhez jobban igazodó bejegyzések érdekében.
  3. Alkalmazásokra és eseményekre vonatkozó célhelyek is megadhatók azoknál a hirdetéseknél, ahol Forgalom vagy Konverziós célt alkalmazunk.
  4. Több elhelyezés módosításának lehetősége: egyszerre történő testreszabást teszi lehetővé.

 

Facebook dinamikus hirdetések most már felhasználóra szabott hirdetéseket tud szolgálni

A Facebook új dinamikus beállításai és hirdetési funkciói személyre szabottabb hirdetésekkel szolgálhatnak mostantól minden felhasználók részére.

Íme egy példa: a rendszer érzékeli, hogy az adott felhasználó milyen típusú hirdetésekkel (sm, carousel, katalógus….) interaktál szívesebben és az adott hirdetést olyan formátumban fogja számára mutatni. Ez hatalmas nagy előnyt jelenthet a hirdetők számára, érdemes hát élni a lehetőséggel.

Egy kreatívon belül több szöveges opciót is megadható – bár ez a dynamic adsnél már létező funkció volt. Ezeket lehet konverzió-, app install-, és forgalom típusú kampányoknál alkalmazni.

További előny, hogy az ‘add languages’ funkcióval a kiválasztott nyelvekre lefordítja a hirdetésünket, valamint véleményeket is, így szélesebb közönséget elérve.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet