Az utóbbi időben több újdonsággal is előrukkolt a social óriás, melyek főként a hirdetéseket és a Hirdetéskezelőt érintik. Lássuk, mik ezek.
Új navigációs keret kerül kialakításra a hirdetéskezelőben. Gyakorlatilag ez egy megváltozott elrendezést jelent, mely a rendszer ígérete szerint letisztultabb felületként lesz tetten érhető. Ebből az újításból is látszik, hogy a Facebook egyértelműen ösztönzi a hirdetőket a minél több hirdetés feladására.
4 új funkció is megjelent a hirdetések elhelyezés szerinti testreszabásánál. (Jelenleg fejlesztés alatt áll.)
- Vegyes formátumok: kép és videó formátumok vegyes elhelyezése.
- Meglévő bejegyzések testreszabásának lehetősége: elhelyezésekhez jobban igazodó bejegyzések érdekében.
- Alkalmazásokra és eseményekre vonatkozó célhelyek is megadhatók azoknál a hirdetéseknél, ahol Forgalom vagy Konverziós célt alkalmazunk.
- Több elhelyezés módosításának lehetősége: egyszerre történő testreszabást teszi lehetővé.
Facebook dinamikus hirdetések most már felhasználóra szabott hirdetéseket tud szolgálni
A Facebook új dinamikus beállításai és hirdetési funkciói személyre szabottabb hirdetésekkel szolgálhatnak mostantól minden felhasználók részére.
Íme egy példa: a rendszer érzékeli, hogy az adott felhasználó milyen típusú hirdetésekkel (sm, carousel, katalógus….) interaktál szívesebben és az adott hirdetést olyan formátumban fogja számára mutatni. Ez hatalmas nagy előnyt jelenthet a hirdetők számára, érdemes hát élni a lehetőséggel.
Egy kreatívon belül több szöveges opciót is megadható – bár ez a dynamic adsnél már létező funkció volt. Ezeket lehet konverzió-, app install-, és forgalom típusú kampányoknál alkalmazni.
További előny, hogy az ‘add languages’ funkcióval a kiválasztott nyelvekre lefordítja a hirdetésünket, valamint véleményeket is, így szélesebb közönséget elérve.