Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Újdonságok a Facebook világából

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.11.25.

Az utóbbi időben több újdonsággal is előrukkolt a social óriás, melyek főként a hirdetéseket és a Hirdetéskezelőt érintik. Lássuk, mik ezek.

Új navigációs keret kerül kialakításra a hirdetéskezelőben. Gyakorlatilag ez egy megváltozott elrendezést jelent, mely a rendszer ígérete szerint letisztultabb felületként lesz tetten érhető. Ebből az újításból is látszik, hogy a Facebook egyértelműen ösztönzi a hirdetőket a minél több hirdetés feladására.

facebook-hirdetesek

4 új funkció is megjelent a hirdetések elhelyezés szerinti testreszabásánál. (Jelenleg fejlesztés alatt áll.)

  1. Vegyes formátumok: kép és videó formátumok vegyes elhelyezése.
  2. Meglévő bejegyzések testreszabásának lehetősége: elhelyezésekhez jobban igazodó bejegyzések érdekében.
  3. Alkalmazásokra és eseményekre vonatkozó célhelyek is megadhatók azoknál a hirdetéseknél, ahol Forgalom vagy Konverziós célt alkalmazunk.
  4. Több elhelyezés módosításának lehetősége: egyszerre történő testreszabást teszi lehetővé.

 

Facebook dinamikus hirdetések most már felhasználóra szabott hirdetéseket tud szolgálni

A Facebook új dinamikus beállításai és hirdetési funkciói személyre szabottabb hirdetésekkel szolgálhatnak mostantól minden felhasználók részére.

Íme egy példa: a rendszer érzékeli, hogy az adott felhasználó milyen típusú hirdetésekkel (sm, carousel, katalógus….) interaktál szívesebben és az adott hirdetést olyan formátumban fogja számára mutatni. Ez hatalmas nagy előnyt jelenthet a hirdetők számára, érdemes hát élni a lehetőséggel.

Egy kreatívon belül több szöveges opciót is megadható – bár ez a dynamic adsnél már létező funkció volt. Ezeket lehet konverzió-, app install-, és forgalom típusú kampányoknál alkalmazni.

További előny, hogy az ‘add languages’ funkcióval a kiválasztott nyelvekre lefordítja a hirdetésünket, valamint véleményeket is, így szélesebb közönséget elérve.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet