Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Újdonság az Instagramon: itt az IGTV

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.06.26.

A youtube egyeduralma megtörni látszik. Először csak a Facebookon jöttek olyan újdonságok, amik harcba szálltak vele, aztán megjelent az IG TV is. 

Az Instagram újdonsága minden tekintetben a mobilra épül, azon alapul, hogyan használjuk telefonunkat. Nem elég, hogy álló formátumban van lehetőségünk tartalmat fogyasztani, de keresgélnünk sem kell.

Instagram-IGTV

Na de nézzük meg először a legnagyobb újdonságot ami a videókkal csak megtörténhetett: az álló formátumot. Az instagram ugyanis olyan formában jeleníti meg a tartalmat, ahogyan a legtöbb user használja a telefonját. Sőt! Nem csupán maga a videó, hanem a felület is ennek megfelelően került kialakításra. A felületen a teljes képernyőt kitölti a tartalom, nem foglal el értékes helyet sem menüsáv, sem logó, sem ajánló.

Állítólag akár 1 óra tartalmat is közölhetünk itt, a követőink nagy örömére, ráadásul mindezt külön alkalmazásban is megtekinthetjük a már megszokott instagramos felületen túl.

Neked hogy tetszik ez az újdonság? Szóltál már követőidhez IGTV-n keresztül?

 

További részleteket az instagram-press.com-on olvashatsz.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet