Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Újdonság a Youtube-on

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.04.03.

Új TrueView hirdetéssel rukkolt elő a Youtube: már eléréshez is optimalizálhatjuk hirdetéseinket. 

Korábban pusztán a megtekintési idő számított: a hirdetőknek csak akkor kellett fizetni egy hirdetés után, ha az legalább 30 másodperces volt, vagy a felhasználó 30 másodpercen belül rákattintott a hirdetésre.

trueview

Az új modell szerint azonban a hirdetőknek lehetőségük nyílt az elérni kívánt néző szám alapján fizetni, függetlenül a megtekintési időtől, CPM alapon. Ráadásul a hirdetés átugrása még így is opció marad, a felhasználók nagy örömére.

A TrueView hirdetések legalább 6 másodperc hosszúak lehetnek, vagy egyéni preferencia alapján még hosszabbak. Fontos azonban szem előtt tartani, hogy a hirdetések 5 másodperc múlva kihagyhatók, így a hirdetőket arra ösztönözheti ez, hogy a lehető legrövidebb időn belül felkeltsék a néző figyelmét.

A béta tesztelés után a YouTube kifejezetten jó eredményekről számolt be. A nagy márkák, például a Samsung és a Pepsi azt állítja, ez az új hirdetésformátum akár 50%-kal több embert képes elérni, fele költségen.

Nagy előnye tehát, hogy gyakrabban érhetőek el az ügyfelek, melyek egyértelműen jó hatással vannak az eredményekre.

A YouTube-nál most tehát három TrueView hirdetés típus érhető el:

  • TrueView In-Stream hirdetések
  • TrueView for Action
  • TrueView for Reach

A cikkünk alapja a SEJ írása.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet