Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Újdonság a Youtube-on

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.04.03.

Új TrueView hirdetéssel rukkolt elő a Youtube: már eléréshez is optimalizálhatjuk hirdetéseinket. 

Korábban pusztán a megtekintési idő számított: a hirdetőknek csak akkor kellett fizetni egy hirdetés után, ha az legalább 30 másodperces volt, vagy a felhasználó 30 másodpercen belül rákattintott a hirdetésre.

trueview

Az új modell szerint azonban a hirdetőknek lehetőségük nyílt az elérni kívánt néző szám alapján fizetni, függetlenül a megtekintési időtől, CPM alapon. Ráadásul a hirdetés átugrása még így is opció marad, a felhasználók nagy örömére.

A TrueView hirdetések legalább 6 másodperc hosszúak lehetnek, vagy egyéni preferencia alapján még hosszabbak. Fontos azonban szem előtt tartani, hogy a hirdetések 5 másodperc múlva kihagyhatók, így a hirdetőket arra ösztönözheti ez, hogy a lehető legrövidebb időn belül felkeltsék a néző figyelmét.

A béta tesztelés után a YouTube kifejezetten jó eredményekről számolt be. A nagy márkák, például a Samsung és a Pepsi azt állítja, ez az új hirdetésformátum akár 50%-kal több embert képes elérni, fele költségen.

Nagy előnye tehát, hogy gyakrabban érhetőek el az ügyfelek, melyek egyértelműen jó hatással vannak az eredményekre.

A YouTube-nál most tehát három TrueView hirdetés típus érhető el:

  • TrueView In-Stream hirdetések
  • TrueView for Action
  • TrueView for Reach

A cikkünk alapja a SEJ írása.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet