Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Újdonság a Google Adwords hirdetéseknél

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.05.11.

Új hirdetésformátum jelent meg (egyelőre csak béta verzióban), mely dinamikusan kombinálja a címsorokat és a leírásokat search kampányainkban.

Ezentúl lehetőségünk nyílik egy hirdetést több címsorral és leírással elindítani, a Google pedig maga teszteli a különféle kombinációkat annak érdekében, hogy az a lehető legjobban szolgálhassa a meghatározott cél elérését. A gépi tanulás tehát mostantól ilyen formában is segít bennünket, hirdetőket.

adwords-news

Ez az új lehetőség egyelőre csak az Adwords bétában érhető el, azonban ott sem áll még mindenki rendelkezésére.

Számos haszna és előnye mellett kiemelendő, hogy ezzel tovább próbálja segíteni a Google a hirdetőket, és a manuális A/B tesztelésre kínál alternatívát.

Kiemelték továbbá, hogy a változással a hirdetéscsoportoknak így lehetőségük nyílik több aukcióban részt venni, több lehetőséget nyitva a hirdetések megjelenítésére.

Ha némi ösztönzésre volna szükséged ahhoz, hogy kipróbáld az új hirdetéseket, a Google erről is gondoskodott. Kibővítette az eddigi lehetőségeket ugyanis, mostantól három címsort is írhatunk, valamint legfeljebb 90 karakterből álló leírást készíthetünk az eddigi 80 helyett.

adwords-ujdonsag

A hirdetéskombinációkkal a hirdetők akár 15 címsort és négy leírást megadhatnak. A többi mező változatlan maradt.

Ez persze némi fejtörést is okozhat, hogy miket adjunk meg a címsorokban és leírásban, milyen előnyöket emeljünk ki. A Google azt javasolja, hogy az első három címet úgy írjuk meg, mintha az együtt jelenne meg (mindenféle sorrendben értelmesen). Értelemszerűen, amennyiben csak egyet-egyet írunk meg, csak az fog megjelenni.

Az új lehetőséget tehát egyelőre bétában érjük csak el. Ha további információkat olvasnál róla, az Adwords support és a search engine land oldalán megteheted.

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet