Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új weboldal tesztelő eszköz a Google-től kisvállalatoknak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.06.03.

A Google tegnap mutatta be a legújabb weboldal tesztelő eszközét, mely kifejezetten a kis- és középvállalatok tulajdonosainak igyekszik bemutatni, hogy weboldaluk miként teljesít a mobil weben, beleértve az okostelefonokat és tableteket is. Mivel tavasszal a mobil keresése száma meghaladta a desktopról indított keresésekét és a keresések nagy száma a KKV szektort érinti, így kellett egy eszköz, mely komolyabb szaktudás nélkül is értelmezhető.

Az új weboldal tesztelő eszköz működése:

  • A weboldal tesztelő eszköz elérhető a következő oldalon: https://testmysite.thinkwithgoogle.com/
  • Csak be kell gépelni a weboldal címünket.
  • Majd néhány másdpercen belül kész is a teszt.

Google weboldal tesztelő eszköz

A felület egyelőre csak angolul érhető el, de valóban könnyen értelmezhető, köszönhetően a színkódoknak. Három tényezőt vizsgál és három értékelést is kaphatunk. Megvizsgálja, hogy mennyire vagyunk mobilbarátok és milyen a betöltési sebességünk desktopon és mobilon. Lehetünk jók, elégségesek és silányak.

Amennyiben megadjuk email címünk egy részletes elemzést is kaphatunk az eredményekről. Értelemszerűen az egész eszköz alapjául a Google PageSpeed Insights szolgál, mely eleve részletesebb elemzést végez.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet