Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új Tiktok funkció

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.02.28.

Egy új funkcióval bővült TikTok, ‘top products’ néven fut a creative centerben. 

A legjobban teljesítő appon belüli termékeket lehet az iparágon belül másokkal összehasonlítani, az elmúlt 30 napra visszamenőleg egyelőre.

Az összehasonlítás a következő lépések mentén történik:

Rászűrünk fő kategóriákra/termékcsoportokra és így olyan benchmark statisztikákat kapunk, mint megtekintési arány, átlag költség, stb…

Ezen felül ad ki videókat is, melyek népszerűnek számítanak a termék kategóriáján belül.

A táblázat jobb szélén a details-re kattintva találunk még több adatot és a videókat is.

A statisztikák megmutatják, hogy a hirdető hol áll az iparági átlaghoz képest az adott metrikákban, mely lehetőséget biztosít a pozíciónk felmérésében és annak erősítéséhez is segítség lehet.

Fontos, hogy a statisztika nem egy kimondott termékre, tehát pl. nem egy adott márka adott darabjára, hanem terméktípusokra ad adatokat, de viszonylag mélyebb szintre le tudunk menni a kampányokon belül.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet