Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új strukturált adattal bővülnek a termékteszt tartalmak: pro vs kontra

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.15.

A Google kibővítette a termékteszt oldalak találati lista elemét: mostantól a termékkel kapcsolatos pro és kontra érveket is láthatjuk közvetlenül a találati listáról.

Ennek “aktiválásához” minimum 2 állítást kell elhelyezni az oldalon, ami bármilyen kombinációban (pozitív-pozitív, pozitív-negatív, negatív-negatív) állhat. A másik kritérium, hogy ezeknek az állításoknak láthatóaknak kell lenniük az oldalon a felhasználók számára.

Nagyon fontos, hogy ez jelenleg CSAK az ún. editorial tartalmakon használható, tehát webshopokban, merchant centerben nem. Nyilván ha egy webshopnak vannak termékteszt témájú blogcikkei, akkor ott lehet ezt használni.

Ez az új strukturált adat típus jelenleg 10 nyelven érhető el, ezek között nem szerepel a magyar.

Érdekes, hogy alapvetően nem kell markup-olni a tartalmat annak érdekében, hogy bővített találatként megjelenjenek ezek a pro-kontra információk a találati listán, a Google saját maga is kinyerheti hozzá a tartalmat. Azonban sokkal hasznosabb, ha ezt megadjuk neki, sőt, azt fogja priorizálni a saját maga által extraktált adatokkal szemben.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet