Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új strukturált adattal bővülnek a termékteszt tartalmak: pro vs kontra

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.15.

A Google kibővítette a termékteszt oldalak találati lista elemét: mostantól a termékkel kapcsolatos pro és kontra érveket is láthatjuk közvetlenül a találati listáról.

Ennek “aktiválásához” minimum 2 állítást kell elhelyezni az oldalon, ami bármilyen kombinációban (pozitív-pozitív, pozitív-negatív, negatív-negatív) állhat. A másik kritérium, hogy ezeknek az állításoknak láthatóaknak kell lenniük az oldalon a felhasználók számára.

Nagyon fontos, hogy ez jelenleg CSAK az ún. editorial tartalmakon használható, tehát webshopokban, merchant centerben nem. Nyilván ha egy webshopnak vannak termékteszt témájú blogcikkei, akkor ott lehet ezt használni.

Ez az új strukturált adat típus jelenleg 10 nyelven érhető el, ezek között nem szerepel a magyar.

Érdekes, hogy alapvetően nem kell markup-olni a tartalmat annak érdekében, hogy bővített találatként megjelenjenek ezek a pro-kontra információk a találati listán, a Google saját maga is kinyerheti hozzá a tartalmat. Azonban sokkal hasznosabb, ha ezt megadjuk neki, sőt, azt fogja priorizálni a saját maga által extraktált adatokkal szemben.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet