Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új riporttal készül kiegészíteni a Search Console-t a Google

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.09.23.

Hamarosan elérhetővé válik a HTTPS riport a Google Search Console-ban. Ennek fontossága az, hogy ezáltal láthatóvá válik számunkra: a site-on található oldalak közül hány HTTP-s (azaz nem biztonságos) oldal lett indexelve.

Eddig erről információt csupán más, harmadik személytől származó tool-ok segítségével tudtuk csak feltárni, mint pl a Screaming Froggal. A riport bevezetése után azonban már nem lesz szükség “manuális” keresésre.

Ezek kijavításával növelhetjük a felhasználók, valamint a Google felé is a bizalmat. Ez különösen azokon az oldalakon lesz kulcsfontosságú, ahol pénzmozgás is történik, valamint a YMYL (your money or your life) oldalakon. Ezeket a Google sokkal szigorúbban értékeli a rangsorolás során.

A HTTPS megléte abban az értelemben ugyan nem rangsorolási tényező, hogy a Google előrébb rangsorolja azokat, amik HTTPS tanúsítvánnyal rendelkeznek, ugyanis ez már kvázi alapvető eleme egy megbízható weboldalnak.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet