Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új riport a Search Consoleban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.04.12.

A Google egy új lehetőséget bíztosít a Search Console-on belül: riportban láthatjuk, hogy mennyire ajánlja tartalmainkat a rendszer.

A felhasználók egyre inkább az ajánlott tartalmak mentén tájékozódnak, ezért is tartotta fontosnak a Google, hogy riportban mutassa meg az ajánlásban való megjelenéseket.

google-search-bar

A riporton keresztül láthatjuk, hogy milyen gyakran jelenik meg tartalmunk és mekkora forgalmat kapunk általa, melyik tartalmaink működnek igazán hatékonyan és láthatóvá válnak a különbséged a hagyományos keresőhirdetésekkel szemben.

Fontos, hogy a riport nem jelenit meg adatokat mindenki számára, ehhez előfeltétel, hogy megfelelő számú megjelenéssel bírjunk, amit értékelni tud a Google.

Ha látjuk azonban a riportot, az 2019-es év márciusáig visszamenőleg mutatja meg nekünk.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet