Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új riport a Search Consoleban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.04.12.

A Google egy új lehetőséget bíztosít a Search Console-on belül: riportban láthatjuk, hogy mennyire ajánlja tartalmainkat a rendszer.

A felhasználók egyre inkább az ajánlott tartalmak mentén tájékozódnak, ezért is tartotta fontosnak a Google, hogy riportban mutassa meg az ajánlásban való megjelenéseket.

google-search-bar

A riporton keresztül láthatjuk, hogy milyen gyakran jelenik meg tartalmunk és mekkora forgalmat kapunk általa, melyik tartalmaink működnek igazán hatékonyan és láthatóvá válnak a különbséged a hagyományos keresőhirdetésekkel szemben.

Fontos, hogy a riport nem jelenit meg adatokat mindenki számára, ehhez előfeltétel, hogy megfelelő számú megjelenéssel bírjunk, amit értékelni tud a Google.

Ha látjuk azonban a riportot, az 2019-es év márciusáig visszamenőleg mutatja meg nekünk.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet