Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új promóciós hirdetéstípus a szállodai kampányokhoz

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.03.31.

A Google bejelentése szerint a szállás-promóciós hirdetést külön hirdetés típusként globálisan elérhetővé tette a szállodai kampány típuson belül.

A hirdetések a földrajzi helyekre történő keresések esetén a találati lista tetején jelennek meg mobilon és desktopon egyaránt.

Ezzel a promóciós hirdetéstípussal azokat a felhasználókat érhetjük el, akik egy adott helyen terveznek utazást és keresnek szállást, de még nem rendelkeznek foglalással. Így a foglalási döntést megelőzően tudjuk bemutatni az ajánlatunkat, ami tartalmazza az árakat és foglaltsági információt is.

A hirdetett szálláshelyek és hozzájuk kapcsolt információk megjelennek a Google Maps felületén is. A többi Google felületen való megjelenés tesztelés alatt van.

Korábban ezek az ajánlatok is az általános hirdetések között jelentek meg, mostantól azonban külön hirdetéstípusként tudjuk indítani, saját ajánlattételi beállításokkal, akár Google felületen feltöltve vagy használatával automatikusan frissítve.

Ezzel a változtatással szeretne a Google kedvezni azoknak a hoteleknek, akik a márkaismertségüket szeretnék speciális ajánlatokkal növelni – Pl. nyitás utáni vagy más időszakhoz kapcsolódó ajánlatokat kiemelve.

A szállás promóciós hirdetés az Ads felületén a szállodai kampányokon belül külön hirdetéscsoport típusként jelenik meg, minden szállodai kampányt használó hirdető számára szabadon használható.

A hirdetés Google Ads felületen történő beállításáról bővebb útmutató itt érhető el.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet