A Google bejelentése szerint a szállás-promóciós hirdetést külön hirdetés típusként globálisan elérhetővé tette a szállodai kampány típuson belül.
A hirdetések a földrajzi helyekre történő keresések esetén a találati lista tetején jelennek meg mobilon és desktopon egyaránt.
Ezzel a promóciós hirdetéstípussal azokat a felhasználókat érhetjük el, akik egy adott helyen terveznek utazást és keresnek szállást, de még nem rendelkeznek foglalással. Így a foglalási döntést megelőzően tudjuk bemutatni az ajánlatunkat, ami tartalmazza az árakat és foglaltsági információt is.
A hirdetett szálláshelyek és hozzájuk kapcsolt információk megjelennek a Google Maps felületén is. A többi Google felületen való megjelenés tesztelés alatt van.
Korábban ezek az ajánlatok is az általános hirdetések között jelentek meg, mostantól azonban külön hirdetéstípusként tudjuk indítani, saját ajánlattételi beállításokkal, akár Google felületen feltöltve vagy használatával automatikusan frissítve.
Ezzel a változtatással szeretne a Google kedvezni azoknak a hoteleknek, akik a márkaismertségüket szeretnék speciális ajánlatokkal növelni – Pl. nyitás utáni vagy más időszakhoz kapcsolódó ajánlatokat kiemelve.
A szállás promóciós hirdetés az Ads felületén a szállodai kampányokon belül külön hirdetéscsoport típusként jelenik meg, minden szállodai kampányt használó hirdető számára szabadon használható.
A hirdetés Google Ads felületen történő beállításáról bővebb útmutató itt érhető el.