Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új módszerek egyéni oszlopok létrehozására

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.04.21.

Az összes Google Ads-termékre kiterjedő egyéni oszlopok egyszerű módot kínálnak arra, hogy gyorsan megtekinthessük a vállalkozásunk számára legfontosabb információkat. Például az átkattintási arány (CTR) egyetlen összesített oszlopban történő áttekintése helyett létrehozhatunk egy egyéni oszlopot, amely csak az asztali számítógépeken vagy mobileszközökön jeleníti meg a CTR-t.

Annak érdekében, hogy még nagyobb rugalmasságot élvezhessünk az egyéni oszlopokkal, új mutatókat és funkciókat érünk el, amelyek megkönnyítik az adatok megtekintését.

Jelenleg az alábbiakat tehetjük az egyéni oszlopokkal: 

  • Tartalmazhat a táblázatkezelő függvényeket
  • Összehasonlíthatjuk a dátumtartományokra vonatkozó mutatókat
  • Hivatkozhatunk más egyéni oszlopokra a képletben
  • További nem metrikus oszlopokat adhatunk hozzá a képlethez, például olyan oszlopokat, mint a Kampánynév, Költségkeret és egyebek
  • Használhatunk új oszlopformátumokat, például „Szöveg”, „Igaz/Hamis” és „Dátum”
  • Több szűrőt is  alkalmazhatunk egy képletre
  • Szűrés egyéni változók alapján a konverziókhoz
Példa egyéni oszlopra a Google Ads kezelőfelületén

Ezenkívül a következő hetekben a mi általunk létrehozott oszlopok az egyéni jelentéskészítő eszközökben, például a Jelentésszerkesztőben és a Google Ads  irányítópultjaiban is elérhetővé válnak.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet