Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.09.03.

A Meta hirdetési riport oszlopaiban testre szabhatod a nézetet úgy, hogy szerepeljen benne az Instagram follows („Instagram követések”) mutató. Ez a mérőszám azt mutatja, hány követést kaptál az Instagram-profilodon, a hirdetéseidnek tulajdonítva. Bár közvetlenül továbbra sem lehet Instagram-követőkre optimalizálni, most már láthatod, melyik hirdetés ösztönzi legjobban a felhasználókat, hogy kövessék a profilodat.

Ez értékes insight, hiszen jól jelzi, mennyire erős az érdeklődés a vállalkozásod iránt a célközönségedben.

Ráadásul, ha „Instagram profilmegtekintés” hirdetéseket futtatsz, most már pontosabb képet kapsz arról is, milyen arányban alakulnak a profilmegtekintések követéssé.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet