Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új matricával bővült az Instagram story

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.03.31.

Új matricát tesztelhetünk az Instagram storyban, ami nem más, mint az események népszerűsítését szolgáló Scheduled (ÜTEMEZVE) matrica.

Ez a tesztelés alatt álló ÜTEMEZVE matrica lehetőséget ad arra, hogy az eseménylistában szereplő eseményeink bármelyikét (hivatkozással) el tudjuk helyezni a storyban. Ez azért fontos, mert az események létrehozása alkalmával “automatikusan” kihelyezett posztokat nem tudjuk újra megosztani. Viszont ennek a matricának a segítségével emlékezteni tudjuk a követő táborunkat a közelgő eseményekre.

Elsősorban az előadóművészeknek és zenészeknek lehet óriási segítség, de ügyesen használva bármelyik iparág, bármelyik márka tudja így növelni a népszerűségét (pl. tervezett live-ok népszerűsítése).

Nem csak ezzel az ÜTEMEZVE matricával tudjuk fenntartani az esemény iránti érdeklődést, hanem két másik matrica kombináció segítségével is, azaz a visszaszámláló (az esemény dátumát jelző) és a link matrica (az esemény linkjét megjelenítő) matrica együttes használatával, amiket szintén ki tudunk helyezni az Instagram storyban.

Fontos, hogy ne “toljuk túl” ezeket az emlékeztető storykat, hiszen ez egy ellenkező reakciót is kiválthat a követőkből, viszont ügyesen használva bármelyik matrica, hasznos eszköze lehet a népszerűség növelésének.

A matrica még tesztelés alatt van, és elvben az Instagram és Facebook eventeket is meg lehet “majd” jeleníteni. Saját tapasztalataink azt mutatják, hogy még, csak az Instagram eseményeknél működik (a Facebook eseményeket nem tudjuk egyelőre kiválasztani), de bizonyára a tesztidőszak után, már mindkét felületen létrehozott eventek linkjét meg tudjuk osztani majd az Instagram storyban.

forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-tests-new-scheduled-sticker-for-stories-to-remind-your-audience/620762/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet