Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új lehetőségek konverziók kezelésére és optimalizálására

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.08.

A konverziómérés a kampányoptimalizálás alapja, valamint segíthet felmérni  a marketingbe fektetett energia megtérülésének értékét. Az olyan eszközökkel például, mint a Smart Bidding, egyszerűbben érhető el jobb teljesítmény. A Google folyamatos fejlesztései mind ezt a törekvést segítik elő. Lássuk, mivel rukkoltak elő most!

Teljesítménynövelés konverziós célokkal

A Google Ads bevezeti a conversion group-okat, egy új módszert a célok felé történő optimalizálásra fiók- vagy kampányszinten.  Új kampányok létrehozásakor megmondhatjuk a Google Adsnak, hogy a kampányaink milyen konkrét üzleti célokra optimalizáljanak.  A meglévő konverziós, konverzióoptimalizálási és licitálási beállításaink természetesen nem változnak. Ez azt jelenti, hogy nem kell semmilyen lépést tennünk a továbbiakban. 

Győződjünk meg arról, hogy konverziós címkék megfelelően működnek

A Tag Assistant támogatással is bővülnek lehetőségeink, egy olyan eszközzel, amely segít megerősíteni, hogy a konverziós címkék rendeltetésszerűen működjenek. Segítségével diagnosztizálhatjuk a konverziós műveletekkel kapcsolatos problémákat, és megállapíthatjuk, hogy van-e valamilyen hiba, például nem ellenőrzött konverziós műveletek, inaktív címkék vagy nemrégiben történt konverziók. Valós időben láthatjuk majd, hogy mely konverziós akciókat mérjük megfelelően.

További információk a Google oldalán érhetők el:

https://support.google.com/google-ads/answer/11335412

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet