Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új külsőt kapott a Google Ads Jelentésszerkesztője

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.11.02.

A felhasználói felületen a Jelentések alatt elérhető Jelentésszerkesztő új külsőt kapott a Google-től. A jobb oldalán megjelenő ,,dimenziók’’ és ,,metrikák’’ panellel hasonlóvá vált a Data Studiohoz.

Lássuk, mik a változások.

A korábbinál több opciónk van az adatok szemléletessé tételéhez is, pl. a feltételes formázással vagy az adatok szűrésével és legördülő listákba rendezésével az egyes mezők mellett. Az előre meghatározott riportok továbbra is rendelkezésre állnak.

A Jelentésszerkesztő egyedi jelentéseivel számtalan módon szemléletessé tehetők a kampányok teljesítményéről szóló adatok a GA felhasználói felületének elhagyása nélkül is.

Szintén szegmentálhatóak az adatok például a földrajzi célzás típusa szerint, amely a fő felületen már nem elérhető. Azonban megvannak a korlátai is, például az oszlopdiagramon nincs lehetőség másodlagos tengely beállítására.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet