Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új külsőt kapott a Google Ads Jelentésszerkesztője

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.11.02.

A felhasználói felületen a Jelentések alatt elérhető Jelentésszerkesztő új külsőt kapott a Google-től. A jobb oldalán megjelenő ,,dimenziók’’ és ,,metrikák’’ panellel hasonlóvá vált a Data Studiohoz.

Lássuk, mik a változások.

A korábbinál több opciónk van az adatok szemléletessé tételéhez is, pl. a feltételes formázással vagy az adatok szűrésével és legördülő listákba rendezésével az egyes mezők mellett. Az előre meghatározott riportok továbbra is rendelkezésre állnak.

A Jelentésszerkesztő egyedi jelentéseivel számtalan módon szemléletessé tehetők a kampányok teljesítményéről szóló adatok a GA felhasználói felületének elhagyása nélkül is.

Szintén szegmentálhatóak az adatok például a földrajzi célzás típusa szerint, amely a fő felületen már nem elérhető. Azonban megvannak a korlátai is, például az oszlopdiagramon nincs lehetőség másodlagos tengely beállítására.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet