Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új Közönség riport a Google Analyticsben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.02.23.

Egy új közönség riporttal jelentkezett a Google Analytics. A közönséget mi magunk állítjuk össze, az adott vállalkozás szempontjából hasznosnak ítélt attribúciókombinációk alapján. 

Screen Shot 2018-02-23 at 14.59.00

Annak érdekében, hogy a jelentés összegyűjtse az adatokat, először meg kell adnunk tehát a közönségeket a Google Analytics-fiókban. Ellenkező esetben a jelentés üresen jelenik meg.

A közönségek adatai attól a naptól kezdve állnak rendelkezésre a jelentésekben, amelyen közzétesszük a közönséget az Analytics szolgáltatásban.

Mi az a közönség? Az egyéni közönség azon látogatók csoportja, amelyek megfelelnek az előre meghatározott feltételeinknek. Ilyen lehet például: új látogatók, visszatérő látogatók, múltbeli vásárlók, stb. Szabadon és akár egészen összetetten van lehetőségünk meghatározni  és létrehozni azt.

Miután a közönségek létrehozásra és közzétételre kerültek a Google Analytics szolgáltatásban, a Közönségek jelentés a következő mutatókat jeleníti meg: Ügyfélszerzés, Viselkedés, Konverziók.

Annak tudatában, hogy egy-egy közönség hogyan teljesít, vagy nem teljesít, könnyebben meg tudjuk határozni, hogy mennyi időt és költséget allokáljunk adott szegmensekre. A lényege tehát ennek az új menüpontnak a költésünk optimalizálásának segítése. Köszönjük Google!

Egyelőre túl sok visszajelzés nem érkezett az új jelentést illetően, ami arra enged következtetni, hogy még kevesen élnek vele.

Ha több infora vagy kiváncsi az új riportot illetően, kattints ide

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet