Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Új konverziós oszlopok a Demand Gen kampányoknál

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2025.04.08.

A Google új konverziós oszlopokat vezetett be a Demand Gen kampányok statisztikájában,, amelyek segítségével a hirdetők pontosabb teljesítménymérést kaphatnak. 

Ez az új mérés lehetővé teszi a Demand Gen kampányok közvetlen összehasonlítását más közösségi hirdetési platformokkal, például a fizetett közösségi hirdetésekkel.

Az új “Platform Comparable” konverziós oszlopok egyedi nyomkövetést kínálnak, amely csak a Demand Gen interakciókat rögzíti, és különbözik a hagyományos konverziós oszlopoktól.

A „Konverziók (platform-összehasonlítható)” a „Konverziók” oszloptól eltérő hozzárendelési módszerrel számolja ki a konverziók számát. Pontosabban a kattintás nélküli konverziókat is beleszámítja a számba, és csak a konverziós jóváírás hozzárendelésekor korlátozza a hozzárendelés hatókörét egy adott kampánytípusra. 

A frissítés célja, hogy versenyképesebbé tegye a Demand Gen kampányokat a hagyományos közösségi hirdetési platformokkal.

Forrás: https://searchengineland.com/google-demand-gen-platform-comparable-453666

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet