Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Új konverziós oszlopok a Demand Gen kampányoknál

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.04.08.

A Google új konverziós oszlopokat vezetett be a Demand Gen kampányok statisztikájában,, amelyek segítségével a hirdetők pontosabb teljesítménymérést kaphatnak. 

Ez az új mérés lehetővé teszi a Demand Gen kampányok közvetlen összehasonlítását más közösségi hirdetési platformokkal, például a fizetett közösségi hirdetésekkel.

Az új “Platform Comparable” konverziós oszlopok egyedi nyomkövetést kínálnak, amely csak a Demand Gen interakciókat rögzíti, és különbözik a hagyományos konverziós oszlopoktól.

A „Konverziók (platform-összehasonlítható)” a „Konverziók” oszloptól eltérő hozzárendelési módszerrel számolja ki a konverziók számát. Pontosabban a kattintás nélküli konverziókat is beleszámítja a számba, és csak a konverziós jóváírás hozzárendelésekor korlátozza a hozzárendelés hatókörét egy adott kampánytípusra. 

A frissítés célja, hogy versenyképesebbé tegye a Demand Gen kampányokat a hagyományos közösségi hirdetési platformokkal.

Forrás: https://searchengineland.com/google-demand-gen-platform-comparable-453666

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet