A Google új konverziós oszlopokat vezetett be a Demand Gen kampányok statisztikájában,, amelyek segítségével a hirdetők pontosabb teljesítménymérést kaphatnak.
Ez az új mérés lehetővé teszi a Demand Gen kampányok közvetlen összehasonlítását más közösségi hirdetési platformokkal, például a fizetett közösségi hirdetésekkel.
Az új “Platform Comparable” konverziós oszlopok egyedi nyomkövetést kínálnak, amely csak a Demand Gen interakciókat rögzíti, és különbözik a hagyományos konverziós oszlopoktól.
A „Konverziók (platform-összehasonlítható)” a „Konverziók” oszloptól eltérő hozzárendelési módszerrel számolja ki a konverziók számát. Pontosabban a kattintás nélküli konverziókat is beleszámítja a számba, és csak a konverziós jóváírás hozzárendelésekor korlátozza a hozzárendelés hatókörét egy adott kampánytípusra.
A frissítés célja, hogy versenyképesebbé tegye a Demand Gen kampányokat a hagyományos közösségi hirdetési platformokkal.
Forrás: https://searchengineland.com/google-demand-gen-platform-comparable-453666