Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új köntösben a Google Plus

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.18.

Annak, aki napi szinten használja a Google+ szolgáltatást feltűnhet, hogy a dolgok kissé megváltoztak. A felhasználók megfigyelései és véleményei alapján kijelenthető, hogy két funkciót emeltek ki: Közösségek – amelyhez napi szinten 1,2 millióan csatlakoznak -, valamint a Gyűjtemények, amit mindössze öt hónapja dobtak a piacra és fénysebességgel növekszik.

Egy jó példa a Watch projekt, ahol több, mint 40 ezer ember követi egy órás guru bejegyzéseit. Ezek azok a felületek a Google+-on belül, amelyeken az emberek a világ minden tájáról összegyűlnek, beszélgetnek, és ahol szívesen töltik el szabadidejük egy részét.

Éppen ezért újragondolták a Google+-t, hogy ezek a tevékenységek tovább pöröghessenek. Mától egy teljesen újratervezett felület jelent meg, amely ezeket a közösségeket kiemeli és előtérbe helyezi. Mivel ez az igényekre helyezi a hangsúlyt, sokkal egyszerűbben is működik. Természetesen még inkább mobilbarát is lett, újratervezték számítógépes, Androidos és iOS felületekre is, hogy gyorsabb és áttekinthetőbb legyen, akár kicsi akár nagy képernyőről beszélünk.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet