Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új kikerülési tartalom irányelv a Google Ads-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.03.17.

A Google egy újabb tartalom irányelvet indít “kikerülő hirdetés tartalom” néven. Az új Envasive irányelv kiterjeszti a hirdetési szövegben szereplő védjegyekkel kapcsolatos tiltott manipulációkat a domainekre, aldomainekre és a logókra is. Az új irányelv megtiltja a láthatatlan UNICODE karakterek használatát a hirdetésekben, mivel ezek nem jelentenek értékes tartalmakat a felhasználók számára. Ezeken felül az új irányelv tiltani fogja az olyan képek és videók manipulálását, amik rejtett módon próbálnak az irányelvekkel szemben hirdetni.

Ez az új irányelv 2021. május 4-én lép életbe.

A Google a következőt nyilatkozta: “a vállalat újraszervezi a hirdetési irányelveivel kapcsolatos visszaéléseket az olvashatóság és érthetőség javítása érdekében. A változtatásokról és információkról a Google tájékoztatja a felhasználókat.”.

Az új irányelvek megsértése nem jár azonnali fiók felfüggesztéssel. A felfüggesztés előtt 7 nappal a rendszer figyelmezteti a hirdetőt, hogy az irányelvek megszegése miatt a fiókot felfüggesztik, hasonlóan a többi irányelv megszegésével kapcsolatban is teszi a rendszer.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet