Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új kikerülési tartalom irányelv a Google Ads-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.03.17.

A Google egy újabb tartalom irányelvet indít “kikerülő hirdetés tartalom” néven. Az új Envasive irányelv kiterjeszti a hirdetési szövegben szereplő védjegyekkel kapcsolatos tiltott manipulációkat a domainekre, aldomainekre és a logókra is. Az új irányelv megtiltja a láthatatlan UNICODE karakterek használatát a hirdetésekben, mivel ezek nem jelentenek értékes tartalmakat a felhasználók számára. Ezeken felül az új irányelv tiltani fogja az olyan képek és videók manipulálását, amik rejtett módon próbálnak az irányelvekkel szemben hirdetni.

Ez az új irányelv 2021. május 4-én lép életbe.

A Google a következőt nyilatkozta: “a vállalat újraszervezi a hirdetési irányelveivel kapcsolatos visszaéléseket az olvashatóság és érthetőség javítása érdekében. A változtatásokról és információkról a Google tájékoztatja a felhasználókat.”.

Az új irányelvek megsértése nem jár azonnali fiók felfüggesztéssel. A felfüggesztés előtt 7 nappal a rendszer figyelmezteti a hirdetőt, hogy az irányelvek megszegése miatt a fiókot felfüggesztik, hasonlóan a többi irányelv megszegésével kapcsolatban is teszi a rendszer.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet