Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új Google szolgáltatások App-fejlesztőknek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.06.01.

Idei, fejlesztőknek szánt konferenciáján rengeteg új érdekességről számolt be a Google, köztük olyan új szolgáltatásokról, melyek a fejlesztők életét kívánják egyszerűbbé tenni.

Az egyik legfontosabb újdonság az a hirdetési formátum, mely az alkalmazások népszerűsítésére lesz kiváló. A Google hirdetési platformjait felölelő Universal App Campaign-ről már korábban beszámoltunk.

Google hirdetések - Universal App Campaign

Azonban nem csak ennyivel szolgált a Google: olyan analitikai újításokkal kívánják segíteni az alkalmazásfejlesztők munkáját, melyekkel mérhetőek a média partnerek és az általuk biztosított elhelyezések eredményessége. A hálózatokon keresztül elérhető alkalmazások értékén túl pedig még visszajelzéseket is kaphatnak és adhatnak a hirdetési hálózatok jóvoltából.

Az alkalmazásfejlesztők továbbá használhatják az AdMob nevű szolgáltatást, mellyel könnyen felhasználói csoportokba sorolhatják a felhasználóikat az alkalmazás-használati szokásaik alapján. Korábban már beszámolt a Google egy olyan béta verzióról, amelyen keresztül egy kiválasztott felhasználói csoport számára hirdethetjük alkalmazásunkat, míg a többi felhasználó elől elrejthetjük hirdetéseinket. Így például lehetőség nyílik arra is, hogy a hirdetéseink csak olyan embereknek jelenjenek meg, akik még korábban nem látták azt.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet