Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új Google hirdetési lehetőség az alkalmazások reklámozására

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.05.29.

Éves, fejlesztőknek szánt konferenciáján jelentette be a Google az alkalmazások hirdetésének leegyszerűsítését szolgáló hirdetési formátumot.

A Universal App Campaigns névre hallgató formátum automatikus elérést biztosít a Google Keresési Hálózatán, az AdMob mobilos hirdetési hálózaton, a Mobil Display Hálózat oldalain, a YouTube Android és iOS alkalmazásában, valamint a Google Play áruházban.


Google Universal App Campaigns

A hirdetők elkészíthetik, és élesíthetik a kampányokat az AdWords-ben, de akár a Google Play Developer Console-on keresztül is. Az utóbbi tulajdonképpen egy gyorsabb, egyszerűbb változata az AdWords-nek, mely a fejlesztők életét hivatott könnyíteni. Megadhatunk 4 különálló sornyi szöveget, melyek tetszőleges és véletlenszerű sorrendben fognak megjelenni, és akár videót is tölthetünk fel a YouTube-on megjelenő videós hirdetés gyanánt.

Ezután beállíthatjuk a földrajzi és nyelvi célzásokat, a költségkeretet, az ajánlattételi stratégiát, valamint a cél CPI (cost-per-install/telepítésenkénti költség) értéket is. Amint elkészültünk a kampányunkkal, a Google dinamikusan generálja a hirdetéseket és a megadott CPI értéket alapul véve licitál a megjelenésekre.

A színfalak mögött a Google fogaskerekei elintézik, hogy a generált hirdetések a lehető legjobb teljesítményt hozzák ki a kampányunkból, így több időnk marad az alkalmazásunk tökéletesítésére. A tervek szerint a Google Play áruház keresési hirdetései, illetve az Universal App Campaigns kampánytípus az elkövetkezendő hónapokban válik elérhetővé a fejlesztők és hirdetők számára – reméljük hazánkra is gondol majd a Google.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet