Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új Google Cégem API

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.05.08.

A Google új Google cégem API-val áll elő, egy új dashboarddal, mely több lokáció kezelésére alkalmas. Egyetlen regisztrált fiók képes több helyszín együttes kezelésére.

A Google azt mondja, hogy a mobileszközökön végzett helyi keresések száma évről évre nő, és egyre gyakoribb, mint az egyszerű mobil keresés. Részben erre adott válaszként a Google rendszeresen új funkciókkal bővíti a Knowledge Panel és a Google Cégem (GMB) szolgáltatásait.

google-cegem

A Google új GMB API-t, új ügynökségi dashboardot és új ügynökségi partnerprogramot jelentett be. Az API lehetővé teszi az ügynökségek számára többek között olyan tartalomkategóriák kezelését mint például a kereskedői leírások.

A Google számos ügynökségi partnerével együttműködve fejlesztette ki dashboardját, mely a gyorsaság igérete mellett lehetőséget kínál az alábbiakra is:

  • egyetlen regisztrált fiókkal korlátlan számú hely kezelésére
  • felhasználói csoportok
  • könnyebb munkafolyamatok a listák kezeléséhez.

A regisztrált ügynökségek már hozzáférést kaptak az új GMB eszközökhöz és funkciókhoz. Ha szeretnél te is a regisztrált ügynökségek közé tartozni, itt tudsz jelentkezni.

Az új dashboard a következő három hétben válik elérhetővé.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet