Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új Google Cégem API

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.05.08.

A Google új Google cégem API-val áll elő, egy új dashboarddal, mely több lokáció kezelésére alkalmas. Egyetlen regisztrált fiók képes több helyszín együttes kezelésére.

A Google azt mondja, hogy a mobileszközökön végzett helyi keresések száma évről évre nő, és egyre gyakoribb, mint az egyszerű mobil keresés. Részben erre adott válaszként a Google rendszeresen új funkciókkal bővíti a Knowledge Panel és a Google Cégem (GMB) szolgáltatásait.

google-cegem

A Google új GMB API-t, új ügynökségi dashboardot és új ügynökségi partnerprogramot jelentett be. Az API lehetővé teszi az ügynökségek számára többek között olyan tartalomkategóriák kezelését mint például a kereskedői leírások.

A Google számos ügynökségi partnerével együttműködve fejlesztette ki dashboardját, mely a gyorsaság igérete mellett lehetőséget kínál az alábbiakra is:

  • egyetlen regisztrált fiókkal korlátlan számú hely kezelésére
  • felhasználói csoportok
  • könnyebb munkafolyamatok a listák kezeléséhez.

A regisztrált ügynökségek már hozzáférést kaptak az új GMB eszközökhöz és funkciókhoz. Ha szeretnél te is a regisztrált ügynökségek közé tartozni, itt tudsz jelentkezni.

Az új dashboard a következő három hétben válik elérhetővé.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet