Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új Google algoritmus-frissítés érkezett – link spam

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.08.05.

A backlinkek közt előforduló spamek szélesebb körű kiszűrésének céljából új algoritmust élesít a Google a következő két hétben.

Ahogy azt a Google korábban már bejelentette, szeretnének hatékonyabban fellépni az ún. “spammy” linkek ellen. Az új algoritmus hatékonyabban fogja tudni beazonosítani és érvényteleníteni a spam linkeket.

A jó hír, hogy ezen linkek nem vonnak maguk után büntetést – egyszerűen csak figyelmen kívül fogja hagyni őket a Google.

A rossz hír viszont, hogy ennek ellenére a figyelmen kívül hagyás eredményezheti a rangsorolási pozíciók visszaesését. Ezért, ha a következő két hétben azt látjuk, hogy a weboldalunk helyezései egyik napról a másikra visszaesnek, akkor az a frissítésnek lesz betudható.

A témáról bővebben (például a linkek helyes paraméterezéséről) ebben a Google posztban lehet bővebben olvasni.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet