Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új Google Ads oktatóanyag hirdetőknek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.12.19.

A Google Ads legújabb oktató videójából megtudhatjuk, hogyan állítsunk be konverziónövekedési vizsgálatot a Google Ads rendszerében.

A konverziónövekedés azt méri, hogy hány olyan konverziót eredményeztek a hirdetéseink, amelyek hirdetés nélkül nem valósultak volna meg.

A Google konverziónövelő megoldása többféle mérési taktikát ötvöz, és 2 csoportra osztja a közönséget:

·   Az egyik csoport hirdetéseket kap (kontroll)

·   A másik csoport nem kap hirdetéseket (kísérlet)

A közönségeket véletlenszerű felhasználóválasztás vagy földrajzi elhelyezkedés alapján választhatjuk szét.

A Konverziónövekedés a videó-, a Discovery- és az alkalmazáskampányoknál érhető el.

Miért érdemes a konverzió növekedést használni?

A Google oktatóvideója szerint 3 fő fájdalompont van manapság a marketing mérések során.

·   Az ügyfélutak összetettebbek. Mivel az emberek több platformon is interakcióba lépnek a hirdetésekkel, néha nehéz vagy lehetetlen összekapcsolni a pontokat egyetlen egyedi felhasználói úttal.

·   A cookie-alapú mérés is eredmény-csökkenéshez vezet. Ezáltal a marketingszakemberek kevésbé láthatják, hogy mi működik (és mi nem).

·   Továbbá a marketingesektől azt várják, hogy kevesebbel többet érjenek el, miközben egyre jobban vizsgálják a jövedelmezőséget.

A konverziós növekedés beállítása

Fontos, hogy a kezdéshez Google-kapcsolattartónktól hozzáférésre lesz szükségünk, mivel ez még nem került bevezetésre minden fiókban!

1. lépés:

A Google Ads felső menüjében az Eszközök és beállítások >> Mérés >> Emelésmérés lehetőséget választjuk.

Ezután kattintsunk a „+” gombra egy új vizsgálat indításához.

2. lépés:

Válasszuk ki, hogy a vizsgálat felhasználókon vagy földrajzi elhelyezkedésen alapuljon:

Ezután kiválaszthatjuk azt is, hogy mely kampány(oka)t szeretnénk futtatni ebben a tanulmányban, majd a kezdési és befejezési dátumot kell beállítani.

Végül tekintsük át a megvalósíthatóságot, hogy megbecsüljük, mekkora valószínűséggel fog eredményt elérni a vizsgálatunk.

A mentést követően a rendszer automatikusan megkezdi a növekedés mérését a kiválasztott kezdési dátumon.

A teljes oktatóanyagot ezen a linken lehet megtekinteni:

Cikkünk forrása: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-conversion-lift-tutorial-for-advertisers/473042/#close

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet