Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új Gmail hirdetések útmutató a Google-től

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.01.26.

A Gmail már 1 milliárd felhasználóval rendelkezik világszerte és gyakorlatilag minden országban piacvezető az E-mail szolgáltatásával. Nem véletlenül kezdték kiaknázni az ebben rejlő üzleti lehetőséget, ami nekünk, hirdetőknek is új távlatokat nyitott.

Most a Gmail hirdetésekhez publikáltak egy friss útmutatót arról, hogy miként lehet a leghatékonyabban megszólítani a releváns célközönségünket és hogyan tudjuk őket aktivitásra bírni a saját email fiókjukban.

Korábbi szakmai cikkünk a Gmail hirdetésekről itt található, akkor még GSP névre hallgatott.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet