A legújabb, 1.7 verzió számos új funkciót is tartalmaz a korábbiakhoz képest.
Lássuk, mik az új funkciók!
Könnyebb letöltés
Jelentősen gyorsíthatod a letöltési folyamatot azáltal, hogy már nem csak teljes kampányokat, hanem annak egyes részeit is kijelölhetsz a letöltéshez.
Új hirdetéstípusok beállításának lehetősége
- Lead form bővítmény
- YouTube audio hirdetések
- Hotel hirdetések
Bár mindhárom már eddig is használható volt, de a létrehozás és az egyes beállítások szerkesztése csak a webes felületen volt elérhető. Mostantól ezeket a Google Ads Editorban is beállíthatod.
További javaslatok
A rendszerjavaslatok új típusait láthatjuk mostantól az Editorban is:
- Hirdetés céloldal javítása
- Target impression share ajánlattétel használata
- Maximize clicks használatának javaslata
- Broad match egyezéstípus használata
- Maximize conversion value
- Képbővítmény hozzáadása
- Target ROAS beállítása
- Hívásbővítmény beállítása
A Google Ads Editor egy olyan eszköz, amivel gyorsan, egyszerűen tudunk kampányokon változtatásokat beállítani. Offline működik, így elég csak a munkafolyamat végén, ellenőrzés után feltölteni a változtatásokat. Az újításokkal pedig még egyszerűbbé válik a hirdetéskezelők munkája.
A Google Ads Editor legújabb verziója itt érhető el.