Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új funkciókkal bővítve jött ki a Google Ads Editor frissítése

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.08.26.

A legújabb, 1.7 verzió számos új funkciót is tartalmaz a korábbiakhoz képest.

Lássuk, mik az új funkciók!

Könnyebb letöltés

Jelentősen gyorsíthatod a letöltési folyamatot azáltal, hogy már nem csak teljes kampányokat, hanem annak egyes részeit is kijelölhetsz a letöltéshez.

Új hirdetéstípusok beállításának lehetősége

  • Lead form bővítmény
  • YouTube audio hirdetések
  • Hotel hirdetések

Bár mindhárom már eddig is használható volt, de a létrehozás és az egyes beállítások szerkesztése csak a webes felületen volt elérhető. Mostantól ezeket a Google Ads Editorban is beállíthatod.

További javaslatok

A rendszerjavaslatok új típusait láthatjuk mostantól az Editorban is:

  • Hirdetés céloldal javítása
  • Target impression share ajánlattétel használata
  • Maximize clicks használatának javaslata
  • Broad match egyezéstípus használata
  • Maximize conversion value
  • Képbővítmény hozzáadása
  • Target ROAS beállítása
  • Hívásbővítmény beállítása

A Google Ads Editor egy olyan eszköz, amivel gyorsan, egyszerűen tudunk kampányokon változtatásokat beállítani. Offline működik, így elég csak a munkafolyamat végén, ellenőrzés után feltölteni a változtatásokat. Az újításokkal pedig még egyszerűbbé válik a hirdetéskezelők munkája.

A Google Ads Editor legújabb verziója itt érhető el

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet