Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új funkciók jelennek meg az Instagram Reelsben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.08.

Az Instagram új funkciókat vezetett be a Reels-ben, amelyekkel a felhasználók több lehetőséget kapnak arra, hogy kreativitásukat rövid videoklipek készítésénél alkalmazzák.

A funkciók célja, hogy a tartalomkészítőknek segítsenek a közönségükkel való kapcsolattartásban, a nézők vonzásában és az újfajta önkifejezésben.

Jelenleg a közösségi médiaplatformnak  a videó a leggyorsabban növekvő funkciója világszerte, több mint 675,3 millió felhasználóval.

Ez azt jelenti, hogy az Instagram több mint 2 milliárd felhasználójának több mint negyede használja ezt a funkciót.

A kiegészítések között új hangopciók, interaktivitás és sablonok is szerepelnek.

A hanghatások gyűjteményének frissítése mellett az Instagram Reels mostantól lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül feltöltsék saját hangfájljaikat. 

Az alkotók kommentárt, jingle-öket vagy háttérzajnak alkalmas hangot importálhatnak a Reels-ben lévő bármely, legalább öt másodperc hosszúságú videóból. Ezeket a felvételeket ezután más fiókok is felhasználhatják a Reelsben.

Egy másik frissítés az új hosszkorlátozások. Korábban minden videó 15 másodpercre volt korlátozva, de az Instagram ezt most 600%-kal kibővítette, így a felhasználók ezentúl akár 90 másodperces klipeket is posztolhatnak. A Reels hirdetések maximális futási hossza mostantól 60 másodperc.

Az interaktív matricák, amelyek korábban csak az Instagram Stories-hoz voltak elérhetőek, mostantól videókban is használhatók. Ez új lehetőségeket biztosít a közönség bevonására közvélemény-kutatásokon, kvízeken és emoji csúszkákon keresztül.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet