Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új funkciók a Performance Max-ban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.07.19.

A legújabb Google Ads kampánytípusban, a Performance Max-ban új funkciókat jelentett be a Google, amelyek 3 kulcsfontosságú területen is segíthetik az optimalizálást.

  1. Optimalizálási pontszám, avagy javaslatok az eredmények javítására

A már teljes mértékben elérhető optimalizálási pontszám segítségével új módszereket találhatunk a teljesítmény javítására. Segítségével láthatjuk, hogy a kampánynak hol kell még fejlődnie, és olyan javaslatokat találhatunk, amelyek hozzájárulnak a jobb eredményhez. Alkalmazhatunk például javaslatokat az új ügyfélszerzés optimalizálásához vagy egy ROAS-cél alkalmazásához. 

Idővel folyamatosan új ajánlások kerülnek a rendszerbe, érdemes ezekre figyelni!

  1. Új lehetőségek az automatizálás irányításához

Szezonális korrekciók

A szezonális korrekciók is rendelkezésre állnak már, hogy tájékoztassák a Pmax ajánlattételi stratégiáját azokról a változásokról, amelyeket a jövőbeni események, például promóciók vagy értékesítések konverziós arányában várunk. 

Ne feledjük, hogy az Intelligens ajánlattétel már figyelembe veszi az előre jelzett szezonális eseményeket! Ezért csak akkor használjuk a szezonális korrekciókat, ha a konverziós arányban jelentős, hirtelen vagy atipikus változásokat látunk már előre. 

A szezonális korrekciót használata rövid, 1-7 napos promóciós időszakokhoz és akciókhoz javasolt. 

Adatkizárások

Használjunk adatkizárásokat, hogy megakadályozzuk, hogy a konverziókövetéssel kapcsolatos nem szándékolt problémák befolyásolják az ajánlattételi stratégiát. Ez az eszköz arra utasítja az Intelligens ajánlattételt, hogy hagyja figyelmen kívül az olyan napok adatait, amikor problémák merültek fel a konverziókövetés során – például címkézési problémák vagy webhely kimaradások.

Speciális helybeállítások

A Performance Max új speciális helybeállításai segítségével pontosabb célzást végezhetünk. A kampánybeállításokban a „Helybeállítások” alatt várhatóan majd megtalálhatjuk a fizikai „Jelenlét” és a „Jelenlét vagy érdeklődés” alapján történő célzást is.

3. Szerezzünk mélyebb betekintést a teljesítménybe

Magyarázatok

Az elkövetkező hetekben a Performance Max kampányokhoz magyarázatok érkeznek. A kampányok értékelésekor fontos megérteni a teljesítménybeli változásokat, hogy gyorsan reagálhassunk. A magyarázatok megkönnyítik a teljesítmény-ingadozások azonosítását és a problémák diagnosztizálását. Még javaslatokat is adhatnak a teljesítmény javításához.

A feed-del rendelkező Performance Max kampányokban olyan magyarázatok várhatóak, amelyek elemzést kínálnak a termékállapotról, valamint a legnépszerűbb termékekről, terméktípusokról.   

A Magyarázatok használatával időt takaríthatunk meg, jobban megérthetjük a teljesítmény változásait, és elháríthatjuk a problémákat anélkül, hogy órákat kellene manuálisan kereszthivatkozásokkal tölteni a jelentések és egyes táblázatok között.

Diagnosztikai betekintések / Insights

Amikor először állítunk be egy Pmax kampányt, az Insights menüpontban egyszerűen ellenőrizhetjük, hogy a kampányok zökkenőmentesen futnak-e. Így gyorsan azonosíthatjuk a hirdetési irányelvekkel, számlázással, költségkerettel és egyebekkel kapcsolatos lehetséges problémákat. Már személyre szabott javaslatokat is tartalmazhat, amelyek segítenek az esetlegesen felmerülő problémák megoldásában. 

A Performance Max fentebb leírt új funkciói segítségével tehát még inkább testre szabhatjuk kampányainkat, hogy azok még jobb eredményeket érhessenek el! 

Cikkünk forrása: https://support.google.com/google-ads/answer/12351101

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet