Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új frissítések a Google Ads-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.02.07.

A Google Ads új frissítéseket tett közzé a Discovery Optimization Score, az automatikusan alkalmazott ajánlások, és a YouTube kampányok optimalizálása terén.

Az alábbiakban bemutatjuk, hogy az ajánlások hogyan befolyásolják fiókunk optimalizálási pontszámát.

I.) Maximalizálja a Discovery-kampányok teljesítményét

Eddig a Google Ads optimalizálási pontszáma nem támogatta a discovery (felfedezési) kampányokat, de ezentúl már 0–100%-os pontszámot fognak mutatni.

A főbb frissítések, amelyekről a Discovery ajánlásai ezentúl értesítik:

·   Elutasított eszközök javítása

·   Hogyan jelenítsünk meg hirdetéseket több ügyfélnek (közönségfrissítések)

·   Optimalizált célzás használata több konverzió elérése érdekében

A Discovery-kampányokra vonatkozó új ajánlások célja, hogy jobban rávegyenek bennünket az automatizálásra. A Google olyan közönségbővítési funkciókkal rendelkezik, amelyek segítségével meglévő ügyfelei mellett további hasonló gondolkodású fogyasztókat találhat.

II.) Automatikusan alkalmazott ajánlások

A frissítések második csoportjába az automatikusan alkalmazott ajánlások tartoznak. Mostantól automatikusan alkalmazhatjuk a Google kampányajánlatait a kezelői fiók szintjén. Ez a frissítés azt jelenti, hogy többé nem kell bemenni az egyéni fiókokba és manuálisan alkalmazni az ajánlásokat.

Jelenleg 22 javaslat van, amelyeket automatikusan alkalmazhatunk. A legújabb frissítések a következők:

·   A reszponzív keresési hirdetések fejlesztése

·   A konverziókövetés frissítése

Lehetősége van személyre szabni, hogy mely ajánlásokat alkalmazza automatikusan, ha egyáltalán alkalmazza. Azonban ezeket az automatikus ajánlásokat a legjobb a kézi felügyelettel együtt használni.

III.) Videókampány-optimalizálási frissítések

A frissítésiek utolsó csoportja a videókampányokra vonatkozik. Az új ajánlások a következők:

·   Termék feedek beállítása

·   A Google Analytics 4 beállítása

·   A konverziókövetés frissítése

A továbbfejlesztett követés jótékony hatással lesz az eszközökön és a platformokon átívelő teljesítmény mérésére. A platformok közötti mérés segít a konverziók pontosabb nyomon követésében.

Összegzés

A Google folyamatosan frissíti a hirdetőknek szánt ajánlásait és optimalizálási javaslatait. A funkciók egyre bővülnek. Ez lehetővé teszi, hogy kevesebbet foglalkozzon a manuális optimalizálással, és több időt fordítson fiókjai stratégiai elemzésére.

Minden új frissítés vagy funkció alkalmazását követően legyen egy utólagos ellenőrzés, hogy ezek hogyan váltak be, és van-e egyáltalán hasznuk az Ön vállalkozása számára. Az ajánlások nem kötelező érvényűek, ítélje meg Ön, melyeket alkalmazza.

Cikkünk forrása: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-introduces-new-recommendations-for-discovery-campaigns/436031/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet