A Google Ads új frissítéseket tett közzé a Discovery Optimization Score, az automatikusan alkalmazott ajánlások, és a YouTube kampányok optimalizálása terén.
Az alábbiakban bemutatjuk, hogy az ajánlások hogyan befolyásolják fiókunk optimalizálási pontszámát.
I.) Maximalizálja a Discovery-kampányok teljesítményét
Eddig a Google Ads optimalizálási pontszáma nem támogatta a discovery (felfedezési) kampányokat, de ezentúl már 0–100%-os pontszámot fognak mutatni.
A főbb frissítések, amelyekről a Discovery ajánlásai ezentúl értesítik:
· Elutasított eszközök javítása
· Hogyan jelenítsünk meg hirdetéseket több ügyfélnek (közönségfrissítések)
· Optimalizált célzás használata több konverzió elérése érdekében
A Discovery-kampányokra vonatkozó új ajánlások célja, hogy jobban rávegyenek bennünket az automatizálásra. A Google olyan közönségbővítési funkciókkal rendelkezik, amelyek segítségével meglévő ügyfelei mellett további hasonló gondolkodású fogyasztókat találhat.
II.) Automatikusan alkalmazott ajánlások
A frissítések második csoportjába az automatikusan alkalmazott ajánlások tartoznak. Mostantól automatikusan alkalmazhatjuk a Google kampányajánlatait a kezelői fiók szintjén. Ez a frissítés azt jelenti, hogy többé nem kell bemenni az egyéni fiókokba és manuálisan alkalmazni az ajánlásokat.
Jelenleg 22 javaslat van, amelyeket automatikusan alkalmazhatunk. A legújabb frissítések a következők:
· A reszponzív keresési hirdetések fejlesztése
· A konverziókövetés frissítése
Lehetősége van személyre szabni, hogy mely ajánlásokat alkalmazza automatikusan, ha egyáltalán alkalmazza. Azonban ezeket az automatikus ajánlásokat a legjobb a kézi felügyelettel együtt használni.
III.) Videókampány-optimalizálási frissítések
A frissítésiek utolsó csoportja a videókampányokra vonatkozik. Az új ajánlások a következők:
· Termék feedek beállítása
· A Google Analytics 4 beállítása
· A konverziókövetés frissítése
A továbbfejlesztett követés jótékony hatással lesz az eszközökön és a platformokon átívelő teljesítmény mérésére. A platformok közötti mérés segít a konverziók pontosabb nyomon követésében.
Összegzés
A Google folyamatosan frissíti a hirdetőknek szánt ajánlásait és optimalizálási javaslatait. A funkciók egyre bővülnek. Ez lehetővé teszi, hogy kevesebbet foglalkozzon a manuális optimalizálással, és több időt fordítson fiókjai stratégiai elemzésére.
Minden új frissítés vagy funkció alkalmazását követően legyen egy utólagos ellenőrzés, hogy ezek hogyan váltak be, és van-e egyáltalán hasznuk az Ön vállalkozása számára. Az ajánlások nem kötelező érvényűek, ítélje meg Ön, melyeket alkalmazza.
Cikkünk forrása: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-introduces-new-recommendations-for-discovery-campaigns/436031/