Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új fiókszintű hivásjelentés a Google Ads-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.09.26.

A Click-to-Call hirdetések és azon keresztül az ügyfelek telefonon kapcsolódnak vállalkozásunkhoz. A hívásjelentés segítségével mérhetjük a konverziókat és bizonyos részleteket a hívásokról (pl. hívás időtartama, kezdési / befejezési ideje). A hívások minőségével kapcsolatos megismerésekkel pedig javíthatjuk a teljesítményt, és még több hívást generálhatunk.

Eddig a hívásjelentést csak az egyes hívásbővítményekre vagy csak hívást tartalmazó hirdetésekre lehetett beállítani. Számos hirdetőnek, akik fiókonként több bővítményt és hirdetést szeretnek létrehozni, kihívást jelentett, hogy minden fontos adatot megfelelően mérni tudjanak.

click-to-call

Ennek segítéséhez ebben a hónapban a Google változtat: a hívásjelentés engedélyezhetővé válik fiók szintjén. A teljes fiókhoz egy mozdulattal tudjuk bekapcsolni a méréseket.

Ez a változás a következő hetekben fog megjelenni minden fiókban. Ne feledd, hogy ha bekapcsolod a hívásjelentést a fiók szintjén, akkor a bővítményenkénti és hirdetésenkénti riportolás nem elérhető többet.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet