Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új fiókszintű hivásjelentés a Google Ads-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.09.26.

A Click-to-Call hirdetések és azon keresztül az ügyfelek telefonon kapcsolódnak vállalkozásunkhoz. A hívásjelentés segítségével mérhetjük a konverziókat és bizonyos részleteket a hívásokról (pl. hívás időtartama, kezdési / befejezési ideje). A hívások minőségével kapcsolatos megismerésekkel pedig javíthatjuk a teljesítményt, és még több hívást generálhatunk.

Eddig a hívásjelentést csak az egyes hívásbővítményekre vagy csak hívást tartalmazó hirdetésekre lehetett beállítani. Számos hirdetőnek, akik fiókonként több bővítményt és hirdetést szeretnek létrehozni, kihívást jelentett, hogy minden fontos adatot megfelelően mérni tudjanak.

click-to-call

Ennek segítéséhez ebben a hónapban a Google változtat: a hívásjelentés engedélyezhetővé válik fiók szintjén. A teljes fiókhoz egy mozdulattal tudjuk bekapcsolni a méréseket.

Ez a változás a következő hetekben fog megjelenni minden fiókban. Ne feledd, hogy ha bekapcsolod a hívásjelentést a fiók szintjén, akkor a bővítményenkénti és hirdetésenkénti riportolás nem elérhető többet.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet