Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új felhasználói felületet és helybővítményeket tesztel a Google

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.02.

A Google új – a mobil megjelenítéshez hasonló – felhasználói felületet tesztel, míg az AdWords helybővítményeket vásárlói értékelésekkel egészítik ki!

Desktop-Mobil felhasználói felület (UI)

Nemrégiben több szemfüles felhasználó is változásokat tapasztalt a Google találati oldalának kinézetén, az alábbi screenshot alapján úgy tűnik, hogy a desktop felületet is a mobil felhasználói szokások fogják meghatározni.

Google UI: Új, mobilos kinézetű felület

A találati lista sokkal inkább hasonlít egy mobil eszközön megjelenő felületre, egyesek szerint a két platform előbb vagy utóbb teljesen megegyező lesz. Bár ez egy kicsit radikális kijelentés, mégis az elmúlt időszakban tapasztalt frissítések alapján egyre inkább igaznak tűnik a Google legújabb jelzője, mint „mobile first company”.

Helybővítmények és értékelések

Egy másik újdonság is napvilágot látott, amely az AdWords felület Helybővítményét igyekszik megreformálni. Korábban már szó esett arról, hogy a cég fogyasztói értékelésekkel (csillagokkal) szeretné növelni a hirdetési relevanciát, de a Google most hivatalosan is megerősítette, hogy a módosítás él.

AdWords helybővítmény frissítés: Értékelések

A tavalyi év egyik nagy változtatása volt, hogy a Helybővítmények kezelése és egyszerűsítése érdekében az eszközt összekötötték a Google Cégem adataival. A frissítés után a rendszer automatikusan beszívta a feltüntetett helyadatokat, mely egyszerre könnyítette meg a hirdetők életét és nyújtott naprakészebb információkat.

Az értékelésekkel ezt szeretnék tovább erősíteni, hiszen a mai világban a fogyasztói vélemények, tapasztalatok meghatározóak a vásárlási hajlandóság szempontjából. A frissített bővítmény asztali és mobil eszközökön is megjelenhet, de hogy ez magyarországi viszonylatban mennyire aktuális, arról sajnos egyelőre nincs hír.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet