Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új feature a Google Business Profile-ban – örülhetnek a vendéglátósok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.03.31.

A Google Cégem profil egyre bővülő funkciókészletével válik egyre hasznosabbá a vállalkozások számára. A legújabb fejlesztés a ‘Your menu on Google’ lehetőség, amivel a vendéglátóhelyek és más vállalkozások is fel tudják tölteni menüjüket a Google keresőjébe és térképére.

Bár elsősorban a gasztronómiai területen tevékenykedő vállalkozásoknak lehet ez a funkció a leginkább hasznos, a nem gasztro vállalkozásoknak is megvan a lehetősége arra, hogy kiaknázzák a Google által kínált előnyöket. Egyes szolgáltató vállalkozások, mint például fogászatok is jól használhatják a ‘Your menu on Google’ funkciót, hogy megjelenítsék az áraikat és szolgáltatásaikat a Google keresőjében és térképén.

A funkció egyszerű és könnyen használható. A vendéglátóhelyeknek és vállalkozásoknak csak fel kell tölteniük a menüjüket vagy az árlistájukat egy Excel vagy Google Sheets formátumú fájlba, majd feltölteni a Google Cégem profiljukba. Az új funkció lehetővé teszi a vendéglátóhelyeknek és vállalkozásoknak, hogy kényelmesen és hatékonyan kezeljék az információikat, amelyeket a Google keresőjében és térképén szeretnének megjeleníteni az ügyfelek számára.

Az ‘Your menu on Google’ funkció kiválóan illeszkedik a jelen korhoz, amikor is a vendéglátóhelyeknek és vállalkozásoknak nagyobb szüksége van az online jelenlétre, mint valaha. Az emberek egyre inkább az interneten keresztül keresik meg a vállalkozásokat, és sokan előnyben részesítik azokat a helyeket, amelyek a Google keresőjében és térképén jól láthatóak és információik frissek és naprakészek.

Az új funkció előnyös tehát mind a vállalkozásoknak, mind az ügyfeleknek. A vendéglátóhelyeknek és vállalkozásoknak könnyebb dolguk lesz az információik kezelése terén, míg az ügyfeleknek egyszerűbb lesz megtalálni a keresett információkat. Az új funkció ráadásul bizonyosan hozzájárul a Google Cégem profiljainak növekvő népszerűségéhez is.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet