Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új eszközökkel bővíti a Linkedin a Creator Mode-ot

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.04.11.

A LinkedIn bejelentette, hogy új eszközökkel és funkciókkal bővíti a Creator Mode-ot. Az alkotói mód egy olyan profilbeállítás, amelynek célja, hogy a LinkedIn felhasználók növeljék elérésüket, elkötelezett közönséget építsenek, és bővítsék befolyásukat a platformon. Azzal a céllal, hogy a tagok számára több eszközt biztosítson a minőségi beszélgetések elindításához, a LinkedIn a következő változtatásokat hajtotta végre:

Creator Analytics

Ez az újdonság lehetővé teszi a felhasználók számára a megosztott tartalom teljesítményének és az oldaluk növekedésének mérését, így optimalizálhatják a tartalmi stratégiát és a megfelelő közönséget célozhatják vele. Az alkotók mostantól nyomon követhetik a tartalom teljesítményét az idő múlásával, és összesített adatokat kaphatnak az olyan mérőszámok tekintetében, mint a megjelenések és a reakciók száma. Emellett demográfiai betekintést, letölthető analitikát és heti statisztikákhoz is hozzáférhetnek közvetlenül a felhasználó profilból.

Értesítésekre való feliratkozás

A felhasználók mostantól értesíthetik a közönséget az új tartalmakról, lehetővé téve számukra. Ha valaki feliratkozott egy alkotó tartalmára, minden új poszt megjelenésekor értesítést kap.

Hírlevelek közzététele 

Tavaly az alkotói mód lehetővé tette a hírlevelek közzétételét, ami a platformon megjelenő hírlevelek számának 625%-os növekedését és a feliratkozások 89%-os növekedését eredményezte világszerte]. E kiadványok elérésének további javítása érdekében a LinkedIn mostantól lehetővé teszi az alkotók számára, hogy hírlevelüket kiemeljék profiljuk kiemelt részében, így a közönség könnyebben megtalálja a legújabb kiadást és feliratkozhat rá.

Posztelemzés 

A LinkedIn átdolgozta a posztelemzés felhasználói élményét, és új összefoglaló oldalakkal bővítette a további információk áttekinthetőségét. A metrikák definíciói megváltoztak, hogy árnyaltabb betekintést nyújtsanak a cikkekbe. A “Megtekintések” mostantól a cikkek megtekintésének számát jelenti. A “Impressions” a cikket tartalmazó bejegyzés képernyőn való megjelenésének számát jelenti.

A legújabb frissítéssel javult az elemzési adatok szűrése is. Mostantól a foglalkozás, az iparág, a helyszín, az iparág és a vállalat mérete szerinti elkötelezettségről kaphatnak információkat az alkotók.

Profilvideók

Az alkotók mostantól használhatnak videót a profilképük helyett, amely körül egy kék gyűrű jelzi, hogy videóról van szó. Az új analitika mutatja a megtekintések számát, és a felhasználók közvetlenül a videóból bekövethetik a profilokat.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

A Google automatikusan meg fogja jeleníteni a releváns információkat a hírlevelekből

A Google Merchant Center áprilistól éles új funkciója lehetővé teszi, hogy a Google automatikusan felhasználja a vállalkozás hírleveleinke tartalmát a márka és a termékek megjelenítésére a Google különböző felületein, például a Keresőben, a Shoppingban és a Térképen.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Hamarosan elérhető lesz minden Meta hirdetési fiókban a Threads hírfolyam elhelyezés

A Meta Április 23-án bejelentette, hogy globálisan elérhetővé teszik a Threads alkalmazásban megjelenő hirdetéseket a hirdetők számára.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet