Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új eszköz a Z generáció megszólításához

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.11.

A Z generáció gyorsan az egyik legnagyobb online fogyasztói csoporttá válik, ezért a hirdetők számára kulcsfontosságú, hogy megértsék, milyen tartalom foglalkoztatja őket.

A Google elindította a Gen Z Music termékcsaládot, egy új eszközt, amely segíti a marketingeseket a fiatalokkal való jobb kapcsolattartásban.

A fizetős funkció már világszerte elérhető, hogy segítséget nyújtson azoknak a hirdetőknek, akik szeretnék a 18 és 24 év közöttieket sikeresen elérni. A Google megállapította, hogy a Z generáció által kedvelt zene fontos szerepet játszik a mai kultúra alakításában. Azáltal, hogy megtudják, mely dalok népszerűek, és lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy kampányaikat olyan médiumokban jelenítsék meg, amely a csoport zenéjét ismételten használja, a márkák a kultúra élvonalában fognak megjelenni.

A Gen Z Music termékcsalád emellett lehetőséget kínál a marketingesek számára, hogy jobban kapcsolatba lépjenek a Z generációval – egy csoporttal, amely gyorsan az egyik legnagyobb online fogyasztói csoporttá válik. Ha a hirdetők nem figyelnek olyan tartalomra, amely leginkább leköti ezeket a potenciális ügyfeleket, akkor fennáll annak a veszélye, hogy nem sikerül megszerezniük a vásárlást.

A Gen Z Music összeállítás funkciója a hanganyagokból, a hosszú formátumokból és a YouTube Shortsból származó adatok alapján azonosítja a felkapott zenéket. Ez a következő lépéseket követi:

  • A Gen Z Music termékcsalád a 18 és 24 év közötti fiatalok körében keresi a felkapott dalokat a hanganyagok, a hosszú formátumok és a YouTube Shorts rendszerében rendszeresen frissített adatok alapján.
  • A Google mesterséges intelligencia ezeket az adatokat használja fel arra, hogy releváns zenei videókat csomagoljon a Gen Z Music termékcsaládjába.
  • Az összeállítás megvásárlásakor a hirdetők kampánya az azonosított felkapott dalokat lejátszó tartalom mellett jelenik meg.

Ez a lineup egyelőre pár országban érhető el, melyeknek listája itt látható.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet